۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
انتخابات اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی همچنان در ۱۹ اردیبهشت؛ عدم برگزاری انتخابات ابلاغ نشده است
رئیس اتاق اصناف ایران:

انتخابات اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی همچنان در ۱۹ اردیبهشت؛ عدم برگزاری انتخابات ابلاغ نشده است

سعید ممبینی گفت: تا الان هیچ خبری مبنی بر عدم برگزاری انتخابات اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی در ۱۹ اردیبهشت به ما ابلاغ نشد ه است.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: با توجه به اینکه انتخابات اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی قرار بوده است در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری انجام گیرد اما خبرهایی مبنی بر اینکه بار دیگر انتخابات به تعوبق افتاده است به گوش می رسد. در همین راستا خبرگزاری بازار با سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران چند و چون این خبر را جویا شده است.

سعید ممبینی در پاسخ به سوال بازار مبنی بر اینکه آیا انتخابات اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار میشود یا خیر؟ گفت: تا الان هیچ خبری مبنی بر عدم برگزاری انتخابات به ما ابلاغ نشده است و از نظر ما همان ۱۹ اردیبهشت است.

این در حالی است که اتحادیه سراسری کسب و کارهای مجازی اواخر اسفند طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دومین دور انتخابات این اتحادیه ۲۳ فروردین برگزار می‌شود. اما برای چندمین بار زمان برگزاری آن به تعویق افتاد. پس از آن به دلیل ماه رمضان به بعد از ماه رمضان موکول شد.

تاریخ اولیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی، شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده بود، اما به دلیل همه‌گیری کرونا به آبان و سپس به اواخر سال قبل موکول شد.

رئیس اتاق اصناف ایران امیدوار است که انتخابات این بار در همان زمان مقرر برگزار شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha