۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت فعلی نفوذ کرده است
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت فعلی نفوذ کرده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: انتصاب مدیران غیربومی و پروازی برای صنایع پتروشیمی‌ بندرماهشهر غیرقابل قبول است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری، با انتقاد از انتصاب مدیرعاملان پروازی و غیربومی برای صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم آقای رییسی، وعده حذف مدیران غیربومی و پروازی را به مردم خوزستان داد و یکی از شعارهای ایشان در انتخابات نیز همین بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخلاف وعده‌های رییس جمهور، اقدام به انتصاب مدیران عامل غیربومی برای صنایع پتروشیمی کرده‌ است که این موضوع با اعتراض به حق مردم همراه بوده و اصلا قابل قبول نیست.

وی با انتقاد نسبت به انتصابات در صنایع زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: به نظر می‌رسد مافیای صنعت پتروشیمی باقی مانده از دولت قبل، در بخشی از بدنه این وزارتخانه نفوذ کرده و در انتصاب مدیران غیربومی و پروازی نقش ایفا می‌کنند.

آقاجری افزود: در شهرستان بندرماهشهر و در حوزه انتخابیه، جوانان و مدیران توانمند بسیاری که شایستگی تصدی پست مدیرعاملی را داشته باشند، وجود دارند اما متاسفانه آقای عبدالملکی از زمان تصدی وزارت، از ظرفیت این جوانان استفاده نکرده و دائما در حال انتصاب مدیران پروازی در سمت‌های مختلف است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم مظلوم خوزستان، بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از رییس جمهور انتظار دارند نسبت به تحقق وعده‌های خود و به کارگیری مدیران شایسته بومی توجه و اهتمام ویژه‌ای‌ داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۸٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha