۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ضرورت رونق اقتصاد گردشگری در آذربایجان‌شرقی
وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد؛

ضرورت رونق اقتصاد گردشگری در آذربایجان‌شرقی

تبریز- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر ضرورت رونق اقتصاد گردشگری در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز گذشته وارد استان شد و از آثار تاریخی و ظرفیت‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی در منطقه ارسباران و شهرستان‌های اهر و کلیبر بازدید کرد.

بازدید از بقعه شیخ‌شهاب‌الدین اهری و موزه ادب‌ و عرفان و افتتاح پروژه نیرورسانی و نورپردازی مسیر طبیعت‌گردی قلعه بابک از جمله برنامه‌های این سفر تاکنون بوده است.

عزت اله ضرغامی امروز نیز با همراهی استاندار آذربایجان‌شرقی بمناسبت روز ملی مراغه به این شهرستان سفر و ظرفیت‌های گردشگری در این کهن‌شهر را بررسی می‌کند.

وی پس از شرکت در شورای اداری شهرستان مراغه به ملکان خواهد رفت تا از طرح‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان از جمله بازارچه سوغات و صنایع‌دستی بازدید کند.

ضرغامی در حاشیه حضور در تبریز با تاکید بر ضرورت رونق اقتصاد گردشگری در آذربایجان‌شرقی گفت: این استان ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری و میراث فرهنگی دارد که باید زمینه رونق آن فراهم شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های گردشگری استان نیز فراهم شود، افزود: گردشگری نقش مهمی در درآمدزایی، اشتغال زایی و ارزآوری به کشور دارد.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha