۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار| لزوم باز کردن معاملات کوتاه مدت
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار| لزوم باز کردن معاملات کوتاه مدت

علیرغم تصویب افزایش نرخ بهره بانکی ۵۰ واحدی توسط فدرال رزرو آمریکا، قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار در بازار افزایش یافت.

به گزارش بازار، با واکنش سرمایه گذاران به تصمیم فدرال رزرو، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح طی بیش از یک هفته گذشته رسید. بیت کوین به عنوان بزرگترین رمز ارز بازار امروز به بالای ۴۰۰۰۰ دلار رسید که یک سطح مقاومت مهم برای این ارز محسوب می شود. این قیمت حدود ۶.۴۵ درصد پایین تر از کمترین سطح این ماه بود که ارزش کل بازار آن را به حدود ۷۵۶ میلیارد دلار رساند.

فدرال رزرو روز چهارشنبه جلسه خود در خصوص نرخ بهره را برگزار کرد و همانطور که انتظار می رفت افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره بانکی را تصویب کرد. این افزایش قیمت بیشترین میزان افزایش نرخ بهره طی حدود ۲۲ سال گذشته بوده است.

مقامات فدرال رزرو در توجیه افزایش نرخ بهره اعلام کردند که هدف آنها کاهش تورم در حال افزایش در آمریکا است. قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش بوده و دلیل آن نیز آمادگی بیشتر بازار برای افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بوده است.

با این حال، این احتمال وجود دارد که جهش قیمت بیت کوین موقتی باشد. این به عنوان پرش گربه مرده یا یک تجمع متکی شناخته می شود. به عنوان مثال، یک ضرب المثل رایج وجود دارد که به سرمایه گذاران توصیه می کند از مبارزه با فدرال رزرو اجتناب کنند. بحث این است که از آنجایی که بیت کوین در دوران پول آسان به شدت افزایش یافت، زمانی که انقباضات شروع شود، معکوس شدن اتفاق خواهد افتاد.


پیش بینی قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۰ هزار دلار| لزوم باز کردن معاملات کوتاه مدت


نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت بیت کوین طی این هفته روند صعودی قوی داشته است. در طول مسیر، این ارز کمی بالاتر از سمت بالای کانال نزولی که با رنگ مشکی نشان داده شده است حرکت کرده است.

قیمت همچنین اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در حرکت بوده، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح بیش خرید نزدیک می شود.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که بیت کوین برای مدتی به افزایش خود ادامه دهد و حمایت را مجدداً در ۴۲۰۰۰ دلار آزمایش کند. سپس پشتیبانی مهم را با قیمت ۳۸۰۰۰ دلار دوباره آزمایش می کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha