۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
احتمال ریزش قیمت زیلیکا| سرمایه گذاران مراقب باشند
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت زیلیکا| سرمایه گذاران مراقب باشند

علیرغم صعودهای چشمگیر ارز دیجیتال زیلیکا احتمال اصلاح قیمت این ارز با رسیدن به اوج خود طی ماه های اخیر وجود دارد.

به گزارش بازار، با بازگشت نسبی سرمایه گذاران به بازار کریپتو، قیمت ارز دیجیتال زیلیکا (Zilliqa ) به بالاترین سطح از ۲۸ آوریل رسید. توکن ZIL اکنون به ۰.۰۹۷۲ دلار رسیده که به طور قابل توجهی بالاتر از پایین ترین قیمت این ماه یعنی ۰.۰۶۶ دلار قرار داشته و ارزش بازار این ارز اکنون به ۱.۳۸ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت زیلیکا پس از عقب نشینی شدید در ماه آوریل، بازگشتی چشمگیر داشت. این ارز پس از صعود به ۰.۲۳۲۵ دلار در ماه مارس، بیش از ۷۰ درصد سقوط کرد و وارد فاز فروش سنگین شد.

در بیشتر موارد، ارزهای قیمت دیجیتال پس از افزایش ناگهانی و شدید به شدت کاهش می یابند. دلیل این رخداد نیز خروج بسیاری از سرمایه گذاران از بازار به دلیل ترس ناشی از سقوط ناگهانی قیمت است.

اما در خصوص زیلیکا باید گفت که قیمت توکن ZIL اکنون در حال افزایش است؛ چراکه سرمایه گذاران زیادی در زمان کاهش قیمت این ارز آن را خریداری کرده اند.


پیش بینی قیمت زیلیکا

احتمال ریزش قیمت زیلیکا| سرمایه گذاران مراقب باشند

توکن ZIL پس از اینکه حمایت قوی در نقطه ۰.۰۶۶ دلار پیدا کرد که پایین ترین سطح در ماه مارس بود. پس از آن، زیلیکا بهبودی بسیار چشمگیر پیدا کرده و توانسته است بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کند.

اکنون زیلیکا در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت مهم ۰.۱۰۱۰ دلار است؛ در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از سطح خرید بیش از حد قرار گرفته که می تواند منجر به افزایش قیمت بیشتر شود.

زیلیکا همچنین کمی پایین تر از خط روند نزولی قرار داشته که با رنگ زرد نشان داده شده است.

بنابراین، از آنجایی که زیلیکا یک الگوی ستاره عصرانه را تشکیل داده، احتمالاً روند نزولی را از سر می گیرد و حمایت را مجدداً در ۰.۰۸ دلار آزمایش خواهد کرد. حرکت به بالای مقاومت ۰.۱۱ دلار، چشم انداز نزولی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha