۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار به توسعه جاده‌های نهاوند اختصاص یافت
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار به توسعه جاده‌های نهاوند اختصاص یافت

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۹۱ میلیارد تومان برای اجرای ادامه طرح چهاربانده کردن و روکش آسفالت محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس، علیرضا شهبازی اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای عملیات چهاربانده شدن محور نهاوند به سه‌راهی کنگاور از طریق ماده ۵۶ با مشارکت بانک‌های عامل مصوب شده و بخشی از آن نیز در دست اقدام است، اعتبار مورد نیاز آن از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین شد.

وی افزود: در این زمینه هزینه کارشناسی برای تخصیص قطعی و واریز اعتبار مورد نیاز این پروژه به میزان ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ و با عاملیت بانک سپه، انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: علاوه بر این اعتبار ۶۵ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی در بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده که در مجموع ۱۸۵ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

وی گفت: طی دیداری که با معاون وزارت راه و شهرسازی انجام شد مبلغ ۶ میلیارد تومان نیز برای روکش آسفالت محورهای ارتباطی نهاوند به بروجرد و نهاوند به کرمانشاه اختصاص یافت.

شهبازی با بیان اینکه توسعه و اصلاح جاده‌های مواصلاتی نهاوند از دغدغه‌های اصلی و مطالبات مردم نهاوند است از شروع و تکمیل عملیات این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی گفت: با پیگیری انجام شده در حال حاضر عملیات نصب نیوجرسی، اجرای دوربرگردان در چند نقطه، روکش آسفالت، تعریض پل و سایر عملیات ایمن سازی این پروژه در دست اقدام است.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha