۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
بررسی ۵ تا از بهترین هتل‌های شیراز

بررسی ۵ تا از بهترین هتل‌های شیراز

خیلی سخت است که لقب بهترین هتل شیراز را بخواهیم به یک یا حتی چند هتل نسبت دهیم. زیرا از نظر هر شخص، یک هتل خوب با امتیاز بالا به سلیقه و میزان بودجه‌اش در ارتباط است.

به گزارش بازار، خیلی سخت است که لقب بهترین هتل شیراز را بخواهیم به یک یا حتی چند هتل نسبت دهیم. زیرا از نظر هر شخص، یک هتل خوب با امتیاز بالا به سلیقه و میزان بودجه‌اش در ارتباط است. به عنوان مثال افرادی هستند که می‌خواهند پس از تهیه بلیط هواپیما تهران به شیراز و سفر به این شهر، در یک هتل لوکس با امکانات عالی اقامت داشته باشند پس این مدل افراد هتل‌های لاکچری را جزو بهترین هتل‌های هر شهر می‌دانند البته شاید هم در آخر ناراضی باشند و بتوانند چند ایراد کوچک از خدمات هتل بگیرند؛ در عین حال عده‌ای دیگر هم وجود دارند که علاقه‌مند به اقامت در یک اقامتگاه ساده ولی با کیفیت هستند. دلیل انتخابشان هم این است که بتوانند احساس نزدیکی بیشتر با حال‌وهوای شاعرانه شهر شیراز داشته باشند. البته در این تقسیم بندی عده‌ای دیگر نیز وجود دارند که می‌خواهند هزینه‌های سفر را تا جایی که امکان دارد کاهش داده و مسافرتی اقتصادی را تجربه کنند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد این است که با جستجوی ارزانترین بلیط هواپیما هزینه‌های رفت و برگشت را نیز کنترل کنند. اگر شما نیز به دنبال یک هتل همه چیز تمام هستید که هم هزینه مقرون به صرفه‌ای داشته باشد و هم امکانات رفاهی و تفریحی ایده آلی را در اختیارتان قرار دهد این مقاله مناسب شما است. در این نوشته تصمیم داریم از بهترین اقامتگاه های شیراز صحبت کنیم و ۵ مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها با قیمت، امکانات و نشانی در اختیار شما قرار گرفته و با خواندن آن می‌توانید تصمیم بهتری در انتخاب تور گردشگری شیراز نیز داشته باشید. زیرا نام این‌ هتل‌ها را در لیست تورهای شیراز زیاد خواهید دید.

هتل گرند؛ هتل بزرگ شیراز

هتل

بزرگ شیراز، هتلی پنج ‌ستاره واقع در شمال شرقی شیراز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و با معماری زیبا و خیره کننده که شبیه به یک کشتی است یکی از هتل های لوکس شیراز به شمار می‌رود. این هتل در ۱۴ طبقه و با زیربنایی نزدیک به چهل هزار متر مربع ساخته شده است. این هتل حدود ۱۵۸ واحد اقامتی دارد که هر کدام به طور جداگانه به تجهیزات مدرن مجهز هستند؛ به همین خاطر هتل گرند اقامتی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با اقامت در هتل بزرگ شیراز، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در اختیار خواهید داشت که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. البته لازم است بدانید که این امکانات اضافه بر اقلام رایج اقامتی هستند. مواردی مثل یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، خانه‌داری ۲۴ ساعته، آسانسور و صندوق امانات شامل پنج سالن همایش، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان و بانوان، خشک‌ شویی، تاکسی ‌سرویس، استخر، سالن سونا و جکوزی، گیم‌ نت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، اتاق نگه‌داری از کودک، کافی ‌شاپ، رستوران ایرانی که در طبقه چهارم به آن دسترس خواهید داشت، رستوران گردان در طبقه ششم، رستوران ایتالیایی در طبقه چهارم، مرکز تجاری و پارکینگ می‌شود. برای رزرو واحد در این هتل باید ۵۸۰ هزار تومان پرداخت کنید.

نشانی: شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز

بررسی ۵ تا از بهترین هتل‌های شیراز

هتل چمران؛ هتل بزرگ چمران شیراز

یکی دیگر از هتل های پنج ‌ستاره شیراز هتل چمران است که در خوش‌ آب‌ و هواترین منطقه این شهر یعنی بلواری به همین نام واقع شده است. برای رزرو این هتل بعد از رزرو قطار تهران شیراز به ‌عنوان بلندترین هتل پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران در سال ۱۳۸۹ در شیراز ساخته شده است. هتل چمران دارای ۳۰ طبقه بوده و در مجموع با ۲۵۰ واحد اقامتی، میزبانی گردشگران را به عهده دارد. تمام فضاهای اقامتی این هتل همان‌طور که انتظار می‌رود به طور روزانه نظافت می‌شوند؛ اما اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این خدمات را نداشتید، می‌توانید دکمه قرمز رنگی که کنار تخت قرار دارد را فشار دهید. در این صورت دیگر کسی مزاحمتان نمی‌شود. از امکانات هتل چمران می‌توان علاوه بر امکانات اولیه هتلی، به امکانات رفاهی دیگری مانند کافی ‌شاپ ایتالیایی، کافی ‌شاپ دیگری واقع در طبقه ۲۳ با ویوی جذاب، کافه‌ رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما واقع در طبقه ۲۴، رستوران ملل، فست فود، بانک، آسانسور، خانه‌ داری به صورت ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی، خشک ‌شویی، صندوق امانات، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، سالن‌های چند کاربری با مساحتی حدود ۸۰۰ متر برای برگزاری جشن‌ها، مراسم و همایش‌ها، سالن ورزشی و بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، حمام اختصاصی، ماساژ دکتر فیش، ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی، فضای سبز و ... اشاره کرد. برای رزرو واحد در این هتل باید حدود ۵۲۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

نشانی: شیراز، بلوار شهید چمران، هتل چمران شیراز

هتل زندیه؛ معنی واقعی زیبایی

هتل پنج‌ستاره زندیه با استفاده از هنر معماری اصیل و سنتی ایران یکی از بهترین هتل های شیراز است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و دارای نمایی نوساز و فضایی چشم‌ نواز است. میزبانی هتل زندیه توسط ۷۵ فضای اقامتی در ۷ طبقه مجزا شکل می‌گیرد. با پرداخت ۵۲۰ هزار تومان می‌توانید در این هتل پنج ستاره اقامت داشته و علاوه بر برخورداری از تمام جلوه‌های بصری فضای سنتی و اصیل هتل زندیه، امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان نیز فراهم شده است تا در زمان اقامت خود، آرامش و آسایش بیشتری را تجربه کنند. علاوه بر امکانات اولیه تمام هتل‌ها، مینی‌بار، خانه‌داری ۲۴ساعته، تاکسی‌ سرویس، کافی ‌نت، خشک ‌شویی، حمام سنتی ایرانی، سالن بدن ‌سازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن همایش، سالن چند کاربری برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها با ظرفیت ۱۵۰ نفر و فروشگاه صنایع‌دستی مواردی است که هتل زندیه در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

نشانی: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان، هتل زندیه شیراز.

بررسی ۵ تا از بهترین هتل‌های شیراز

هتل پارس؛ هتلی باشکوه در شیراز

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شیراز هتل پنج ‌ستاره پارس است که با ۹ طبقه و ۱۸۹ واحد اقامتی در دسترس گردشگران قرار گرفته است. خوب است بدانید که این هتل به شکل دو برج کنار هم، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم خان شروع کرده است. خیابان کریم خان در مرکزیت شهر قرار گرفته و برای این هتل یک مزیت محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و بهترین رستوران‌های شیراز برایتان بسیار آسان رقم می‌خورد. از موارد مهم موجود در هتل پارس می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌های مجلل، مرکز خرید و فروشگاه، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدن‌ سازی با اتاق ماساژ و آموزش یوگا و ...اشاره داشت. این امکانات در کنار امکانات رفاهی رایج در هتل‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که به علت موقعیت جغرافیایی هتل پارس و قرار گیری آن در مرکز شهر به فروشگاه‌های قنادی نیز دسترسی دارید. برای رزرو هتل در شیراز پس از تهیه بلیط هواپیما می‌توانید با مراجعه به سایت و پرداخت ۴۸۰ هزار تومان واحد اقامتی مورد علاقه‌تان را به رزرو خود درآورید.

نشانی: شیراز، خیابان زند، هتل بین المللی پارس شیراز.

بررسی ۵ تا از بهترین هتل‌های شیراز

هتل هما؛ هتلی اصیل در شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل های شیراز هتل پنج‌ ستاره هما است که زیرمجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی هما است و چشم‌ اندازی متفاوت و زیبا را به کوه‌های بلند و باغ زیبای اطراف خود برای مسافرین به ارمغان می‌آورد. در هتل از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را با ۸ طبقه و ۲۳۲ واحد شروع کرده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی با قرار گیری در یکی از بهترین مناطق شیراز و در مجاورت بوستان آزادی آب و هوایی دل ‌پذیر را نصیب گردشگران کرده است. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به سونای بخار، جکوزی، میز پینگ‌ پونگ، استخر سر پوشیده، صفحه شطرنج، سالن بدن ‌سازی، زمین تنیس، پارک تفریحی ویژه کودکان، آرایشگاه، خود پرداز، آتلیه، صرافی، اتاق چمدان، کتابخانه و خشک ‌شویی اشاره کرد. این امکانات در کنار موارد رفاهی دیگری که در هتل‌ها به طور معمول ارائه می‌شود این هتل را به عنوان یک هتل پنج ستاره فوق العاده و در عین حال اقتصادی معرفی می‌کند. برای اقامت در این هتل باید حدود ۴۴۰ هزار تومان برای هر شب بپردازید.

نشانی: شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی، هتل هما شیراز

کد خبر: ۱۴۸٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha