۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
احتمال افزایش قیمت ELON| تاثیر احتمالی خرید توئیتر بر «دوج لون مارس»
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت ELON| تاثیر احتمالی خرید توئیتر بر «دوج لون مارس»

قیمت ارز دیجیتال دوج لون مارس نزدیک به پایین ترین سطح خود از ۲۰ آوریل تاکنون تثبیت شده و با توجه به وابستگی این ارز به ایلان ماسک، سرمایه گذاران بر تصمیم به خرید توییتر توسط وی متمرکز شده اند.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال دوج لون مارس (Dogelon Mars) نزدیک به پایین ترین سطح خود از ۲۰ آوریل تاکنون تثبیت شده و با توجه به وابستگی این ارز به ایلان ماسک، سرمایه گذاران بر تصمیم به خرید توییتر متمرکز شده اند.

این ارز دیجیتال با نشان تجاری ELON همچنین به تصمیم آتی نرخ بهره توسط فدرال رزرو واکنش نشان داد. هر واحد ELON اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۹ دلار معامله می شود که حدود ۲۷ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت در ماه آوریل بوده و ارزش بازار آن به بیش از ۴۹۸ میلیون دلار رسیده است.

بزرگترین کاتالیزور برای این «میم کوین» طی چند هفته گذشته، خرید برنامه ریزی شده توییتر توسط ایلان ماسک بوده است. برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که این خرید، امری مثبت برای دوج لون خواهد بود؛ چراکه ماسک قول داده از این ارز برای پرداخت های داخلی توئیتر استفاده کند. بنابراین، سرماه گذاران منتظرند تا میم کوین های دیگر مانند ELON، فلوکی اینو و شیبا اینو از خرید توئیتر سود ببرند.

با این حال، نگرانی‌هایی در مورد این معامله نیز وجود دارد؛ زیرا اختلاف بین ارزش فعلی سهام توییتر و قیمت خرید پیشنهادی توسط ماسک همچنان گسترده است. به عنوان مثال، ماسک قول داد که سهام شرکت را با قیمت ۵۴ دلار بخرد؛ در حالی که سهام توئیتر اکنون با قیمت ۴۹ دلار معامله می شود. برای درک این موضوع، سهام کل توییتر در حال حاضر بیش از ۳۷ میلیارد دلار ارزش دارد، در حالی که رقم خرید پیشنهادی آن توسط ایلان ماسک ۴۴ میلیارد دلار است.

قیمت ELON همچنین به تصمیمات آتی نرخ بهره توسط فدرال رزرو واکنش نشان می دهد. تحلیلگران انتظار دارند که فدرال رزرو اولین افزایش ۰.۵ درصدی نرخ بهره خود را در سال های اخیر انجام دهد و شروع به کاهش ترازنامه خود کند. یک اقدام فدرال رزرو جنگ‌طلب معمولاً برای دارایی‌های پرخطری مانندارزهای دیجیتال یک اقدام منفی بوده و می تواند بازار را به سمت نزولی شدن سوق دهد.


پیش بینی قیمت ELON

احتمال افزایش قیمت ELON| تاثیر احتمالی خرید توئیتر بر «دوج لون مارس»

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت ELON طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. در نتیجه، این ارز به طور قابل ملاحظه ای زیر میانگین متحرک دوره ۵۰ روزه خود باقی می ماند که نشان دهنده کنترل بازار توسط خرس ها است.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) اندکی به زیر سطح خنثی ۵۰ حرکت کرده است، در حالی که نوسانگر تصادفی بالاتر از سطح فروش بیش از حد قرار گرفته است.

ELON همچنین یک الگوی کانال نزولی تشکیل داده که در نمودار بالا به رنگ بنفش نشان داده شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که این ارز به رشد خود ادامه دهد؛ زیرا گاوها مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۱۰ دلاری را هدف قرار می‌دهند.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha