۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
ورود رسمی سولانا به دنیای بازی های بلاکچینی در جنوب شرق آسیا
امضای قرارداد همکاری سولانا و یلد گیلد؛

ورود رسمی سولانا به دنیای بازی های بلاکچینی در جنوب شرق آسیا

شرکت سازنده بازی های بلاکچینی «یلد گیلد» از امضای قرارداد همکاری با بخش سرمایه گذاری سولانا یعنی Solan Ventures که بازوی سرمایه گذاری «سولانا لبز» محسوب می شود خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت سازنده بازی های بلاکچینی «یلد گیلد» از امضای قرارداد همکاری با بخش سرمایه گذاری سولانا یعنی Solan Ventures که بازوی سرمایه گذاری «سولانا لبز» محسوب می شود خبر داد. یلد گیلد قرار است با بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه همکاری مشترک، بخش subDAO سولانا در جنوب شرقی آسیا را تقویت کند.

بر اساس این توافقنامه، سولانا و شرکت YGG SEA در راه اندازی برنامه‌های آموزشی برای ساخت پروژه‌ها در بلاک چین سولانا با یکدیگر همکاری خواهند کرد. به عنوان بخشی از اکوسیستم سولانا، استودیوهای سازنده بازی می توانند از قابلیت های مهندسی زیر ساخت سولانا برای کمک به YGG SEA جهت عرضه بازی های جدید استفاده نمایند.

YGG SEA قصد دارد از قابلیت های بلاکچین سولانا برای گسترش دامنه فعالیت خود در میان ۲۲۵ میلیون طرفدار بازی و ورزش های الکترونیکی در منطقه جنوب شرق آسیا استفاده کند.

همچنین پلتفرم جدید subdDAO ارائه سرگرم کننده ترین و جذاب ترین بازی ها به مشتریان خود در جنوب شرق آسیا را بر عهده خواهد گرفت. همچنین، بخشی از این پروژه برای کمک به بازیکنان بازی های آنلاین جهت برداشت پاداش های حاصل از انجام بازی های مبتنی بر مدل P۲E تخصیص یافته است.

شایان ذکر است، منطقه جنوب شرق آسیا از کانون های اصلی برای توسعه بخش بازی های بلاک چین محسوب می شود. بنابراین، سولانا نیز مشتاق است تا جای پایی محکم در این زمینه برای خود ایجاد کند. برای دستیابی به این هدف، قرارداد منعقد شده میان سولانا و YGG SEA یک گام کلیدی محصوب می شود. بخش سرمایه گذاری سولانا نیز اعلام کرده که مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای تامین مالی این پروژه در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است در صورت موفقیت آمیز بودن این پروژه و تعیین بازار هدف مناسب برای عرضه بازی های بلاکچینی یعنی منطقه جنوب شرق آسیا، سرمایه گذاران سولانا می توانند چشم اندازی مثبتی برای آینده این ارز دیجیتال ترسیم کنند.

کد خبر: ۱۴۸٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha