۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
زنجان ۹۲۷ پروژه نیمه تمام دارد
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

زنجان ۹۲۷ پروژه نیمه تمام دارد

زنجان - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه در استان یک هزار و ۱۰۰ پروژه نیمه تمام داشتیم ولی با تلاش‌های صورت گرفته به ۹۲۷ پروژه کاهش یافت، گفت: اولویت در تدوین نقشه راه «جهش تولید»، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی صبح یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از همان ابتدای نامگذاری شعار سال کار گروه «جهش تولید» به ریاست استاندار تشکیل شد.

وی اظهار کرد: زنجان اولین استان در سطح کشور بود که کار گروه «جهش تولید» را تشکیل داد و این قالب تقدیر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، با بیان اینکه این استان یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه نیمه تمام داشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته به ۹۲۷ پروژه کاهش یافته است، گفت:اولویت در تدوین نقشه راه جهش تولید نیز پایان پروژه‌های نیمه‌تمام است.

میرزایی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی زنجان، پروژه‌های زیادی برای قرار گرفتن در نقشه راه جهش تولید استان ارائه کرده بودند، تاکید کرد: پس از برگزاری جلسات تخصصی ۶۵ پروژه در سطح استان برای این نقشه راه، نهایی شد و این پروژه‌ها بر اساس اسناد بالادستی به‌ویژه قانون برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمینی استان، گزینش شده و مشارکت دستگاه‌ها نقش به‌سزایی در این گزینش‌ها  داشتند.

وی در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان به بخش خصوصی نیز گفت: متاسفانه این مهم در استان بسیار ضعیف است و بخش خصوصی، رغبتی به این موضوع  ندارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، ابراز داشت: برای تحقق جهش تولید با موانع و مشکلات بر سر راه تولید رفع شود.

کد خبر: ۱۴٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha