۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
علت لغو پروازهای نجف، کاهش دید افقی فرودگاه این شهر است
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام:

علت لغو پروازهای نجف، کاهش دید افقی فرودگاه این شهر است

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: علت تاخیر و لغو پروازهای به مقصد نجف اشرف، کاهش دید افقی در فرودگاه این شهر بود که بخاطر بدی آب و هوا اتفاق افتاد.

به گزارش بازار، جواد صالحی افزود: روز گذشته به علت بدی آب و هوای نجف، نشست و برخاستی در فرودگاه این شهر انجام نشد و بخاطر همین، تمام پروازهایی که از مبدا فرودگاه امام خمینی به این شهر داشتیم لغو شد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه امام خمینی آماده موافقت با پروازهای جایگزین شرکتهای هواپیمایی به مقصد نجف است گفت: چون مشخص نیست چه زمانی هوای نجف مساعد می شود شرکتها روز گذشته پروازهای خود را کنسل کردند اما فرودگاه امام خمینی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین دستگاههای ذیربط از جمله اداره گذرنامه نیروی انتظامی و سپاه فرودگاهها هر دو بال شرقی و غربی خود را برای پذیرایی از مسافران بازمانده از سفر آماده کرد ضمن اینکه نمایندگان همه شرکت های هواپیمایی را مکلف کردیم با حضور در فرودگاه، به مسافران پاسخگو باشند.

صالحی افزود: بازگشت پروازها به روال عادی به شرایط شرکتهای هواپیمایی و معرفی پروازهای جایگزین بستگی دارد و ما آماده پذیرش پروازهای خروجی به مقصد نجف هستیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha