۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰
هدفون سونی WH-1000XM3 یکی از برترین های فناوری

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰

بهترین هدفون‌های سال جاری نه تنها در بخش طراحی بلکه در زمینه کیفیت صدا و قابلیت‌هایی مثل: ارتباط بی‌سیم، جلوگیری از ایجاد نویز و فیلتر صدای محیط پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.

فاطمه محمدی پور؛ بازار - بهترین هدفون‌های سال جاری نه تنها در بخش طراحی بلکه در زمینه کیفیت صدا و قابلیت‌هایی مثل: ارتباط بی‌سیم، جلوگیری از ایجاد نویز و فیلتر صدای محیط پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. برخی از آن‌ها حتی قابلیت تبعیت از فرمان‌های صوتی را نیز دارند در اینجا با بهترین هدفن های سال 2020 آشنا می شوید:

1.هدفون سونی WH-1000XM3

این هدفون بی‌سیم سونی به طرز فوق‌العاده‌ای رقبا را پشت سر گذاشته و در حقیقت این سری نسخه جدیدتر و بهبود یافته مدل WH-1000XM2 است.

قابلیت فوق‌العاده کنسل کردن نویز اطراف این هدفن باعث پخش صدا با شفافیتی بالا خواهد شد که حتی در موقعیت‌های شلوغ، صدای خروجی مناسبی را در گوش کاربران پخش می‌کند.

هدفون Sony WH1000XM3 از کدک های مختلفی پشتیبانی میکند و به خاطر همین است که کیفیت صدای آن بی نظیر است. همچنین این هدفون یک پردازنده مخصوص برای حذف نویز دارد و به صورت با سیم هم به دستگاه های مختلف متصل میشود.

باتری این هدفون با سرعت بسیار بالایی شارژ می شود به گونه ای که شما با ۱۰ دقیقه شارژ کردن، میتوانید ۵ ساعت از آن استفاده کنید. علاوه بر این اگر هدفون به صورت کامل شارژ شود تا ۳۰ ساعت بازدهی دارد. دکمه های این هدفون لمسی هستند و شما میتوانید با گفتن اسم مخاطبین خود با آنها تماس بگیرید چون این هدفون از دستیار صوتی نیز پشتیبانی میکند.

تنها ویژگی منفی این هدفن قیمت بالای آن است.

2. هدفون بوز مدل QuietComfort 35

یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار از لحاظ راحتی، نویزگیری و کیفیت بالای پخش صدا می باشد. باطری آن تا ۲۰ ساعت عمر مفید کرده و همچنین در عملکرد خود به جای استفاده از باطری های سری AAA  از باطری های قابل شارژ استفاده می‌کند. هدفون بوز را می‌توانید با سیم نیز استفاده کنید. تنها کافی است سیم ها را به هدفون وصل کنید.

3. بهترین هدفون تو گوشی:    Jabra Elite 65t

این هدفون به معنای واقعی وایرلس بوده و مجهز به تکنولوژی noise cancelation circuitry می­باشند که در صورت لزوم، برای مواقعی که ترجیح می‌دهید به وسیله ی اسلایدر کوچک تعبیه شده در دستگاه، کمی صدای محیط را درک نمایید. هدفون Elite 65t ضد غبار و ضد آب بوده که به معنای مقاوم تر شدن این محصول برای استفاده در باشگاه و در محیط های باز، به نسبت سایر رقبایش می‌باشد.

هدفون Elite 65t با سیستم های عامل iOS و Android کاملا سازگار است و با کامپیوتر شخصی و Macbook شما نیز کار خواهد کرد.

4. بهترین هدفون از لحاظ کیفیت صدا: Sennheiser HD 650

این هدفون از نوع رو گوشی و پشت باز است. فرکانس پاسخگویی این هدفون بین ۱۰ تا ۳۹٫۵۰۰ هرتز است و به خاطر همین صدای پخش شده توسط آن از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. البته باید هنگام گوش دادن به موسیقی جای ساکت و آرامی باشید چون همانگونه که ذکر شد طراحی این هدفون پشت باز است و صدای محیط به راحتی قابل شنیدن خواهد بود.

قیمت این هدفون نسبت به دیگر مدل های هم رده آن بسیار پایین تر است. در کنار این وزن کمی هم دارد و در استفاده طولانی مدت برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

5. هدفون 1More Triple Driver

 ساخت عالی در کنار صدایی فراگیر از قابلیت‌های بارز این هدفون است. شاید به‌خاطر نداشتن گوشی‌های بزرگ صدا در محیط‌های شلوغ با افت حجم صدای خروجی و کمی افزایش نویز محیط همراه شود اما مطمئنا یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که تاکنون معرفی شده.  با صرف کمی هزینه بیشتر تهیه مدل بی‌سیم این محصول سخت نخواهد بود.

6.  هدفون RHA S500u

این هدفون به دلیل قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب در بین کاربران بسیار محبوب شده است. گوشی‌های این هدفون از جنس آلومینیوم هستند که بهترین متریال برای ساخت این محصول به شمار می‌رود و نسبت به ظاهر کوچکی که دارد، قادر است موزیک را با بیس خوب و حجم صدای مناسبی پخش کند.

7. بهترین هدفن برای استفاده هنگام ورزش : Jaybird X4 Wireless Sport Headphones

ایربادهای این محصول با تکنولوژی IXP7  کاملا ضدغبار و ضد رطوبت هستند. این محصول اگر تنها برای ۱۰ دقیقه به شارژر وصل شود، یکساعت کار خواهد کرد. روش های زیادی برای شخصی سازی سایز این محصول وجود دارد. می‌توانید از سری و فین های سیلیکونی و فومی آن که در سایزهای مختلف موجود است استفاده کنید.

دونده ها، مجذوب کیفیت بالای ساخت، صدای خروجی هدفون و کاربری آسان آن خواهند شد.

8. بهترین هدفون برای سیستم عامل های اندروید : Bose SoundSport Free

BOSE تکنولوژی ساخت هدفون های با کیفیت صدای خروجی بالا را در اختیار دارد و مدل SOUNDSPORT FREE  نیز از این قاعده نیست. این محصول ضد رطوبت، راحت  و فوق العاده برای استفاده در هنگام ورزش است.

روی گوشی های این هدفون کلید های توقف، رد کردن آهنگ و کلیدهای افزایش و کاهش صدا تعبیه شده است. همچنین بررسی های صورت گرفته، از راحتی این هدفون و کیفیت صدای بالای آن گزارش می­دهند و برخی بررسی ها ادعا می­‌کنند برای استفاده از تکنولوژی بلوتوث در گوشی سمت چپ این هدفون به کمی مشکل برخورده اند.

9. بهترین هدفون از لحاظ نداشتن نویز: Bose 700

این هدفون بی سیم که از ویژگی حذف نویز هم برخوردار است قیمت بسیار بالایی دارد ولی خب ارزش خرید آن هم بالا است. صدای پخش شده توسط این هدفون شفافیت و باس زیادی دارد. میزان باس این هدفون در حال حاظر قابل تنظیم نیست ولی خب شرکت Bose اعلام کرده است که به زودی این کار از طریق یک برنامه امکان پذیر خواهد شد.

برترین ویژگی این هدفون وجود داشتن شش میکروفون برای حذف نویز است. در واقع با استفاده از این میکروفون ها هدفون میتواند صدای محیط اطراف را کاملا قطع کند، کیفیت تماس های ورودی و خروجی را افزایش دهد و از دستیار صوتی نیز پشتیبانی کند. برای کنترل کردن هدفون دکمه هایی تعبیه شده است و در کنار آنها شما به صورت لمسی نیز میتوانید این کار را انجام دهید. گوشی سمت راست هدفون برای این کار در نظر گرفته شده و شما با استفاده از آن میتوانید موسیقی را عقب یا جلو کنید، صدا را کم یا زیاد کنید، با دستیار صوتی ارتباط برقرار کنید و با مخاطبین خود تماس بگیرید.

10.  هدفون اپل AirPods Pro

بی‌تردید یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای دیوایس‌های اپل هدفون AirPods Pro بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن با دیوایس مورد نظرتان جفت شده و کیفیت صدای قابل قبولی هم دارد.   علاوه‌بر طراحی کوچک و فوق‌العاده، تعداد سه میکروفون، شش سنسور و یک چیپ با قابلیت تولید حجم صدای بالا را در این محصول تعبیه شده است. میان‌برها و اعلان‌های کاربردی مثل: اعلام دریافت پیامک این هدفون را به یک محصول همه جانبه و کاربردی تبدیل کرده که در کنار حجم و کیفیت صدای بالا گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید محسوب می‌گردد.

کد خبر: ۱۴٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha