۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
برگزاری مسابقه تیم های فیورنتینا و آث میلان در متاورس!
امروز انجام خواهد شد؛

برگزاری مسابقه تیم های فیورنتینا و آث میلان در متاورس!

علاقمندان به فوتبال می توانند نخستین بازی لیگ برتر ایتالیا که قرار است امروز بین تیم های فیورنتینا و آث میلان برگزار شود را در متاورس تماشا کنند.

به گزارش بازار؛ علاقمندان به فوتبال می توانند نخستین بازی لیگ برتر ایتالیا که قرار است امروز بین تیم های فیورنتینا و آث میلان برگزار شود را در متاورس تماشا کنند.

بر اساس این گزارش، از امروز، تماشاگران در خاورمیانه و شمال آفریقا می توانند بازی دو تیم آث‌میلان و فیورنتینا را که در استادیوم سن سیرو میلان برگزار می شود از «اتاق سری آ در متاورس نمسیس» تماشا کنند.

در طول مسابقه تماشاگران می توانند با ویژگی های مختلف متاورسی موجود در این اتاق بازی، با یکدیگر در تعامل باشند.

متاورس یک دنیای مجازی مشترک است که افراد می توانند از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند. این بازی نخستین بازی فوتبال حرفه ای دنیای فوتبال است که قرارا است در دنیای متاورس برگزار شود و پیش بینی کارشناسان دنیای متاورس و رمزارزها این است که می توان در آینده نزدیک، در همین فضا اقدام به شرط بندی و سایر راه های کسب درآمد در متاورس های ورزشی نمود و همزامان از دیدن مسابقات نیز لذت برد.

با توجه به هواداران بسیار زیاد دنیای ورزش در سراسر جهان، ورود بازی های ورزشی به ویژ] فوتبال به دنیای متاورس، بتواند سرعت رشد پلتفرم های متاورسی را تا حد زیادی افزایش داده و مخاطبان جدیدی را به سمت آنها جذب نماید.

همچنین با توجه به طراحی بسیاری از رمزارزها توسط باشگاه های بزرگفوتبال جهان مانند پری سن ژرمن و بارسلونا که در حقیقت برای هواداران این تیم ها تولید شده، می توان از آنها برای هزینه در درآمدهای جانبی دنیای فوتبال استفاده کرد.

علاوه بر توکن های اختصاصی باشگاه ها، برخی توکن های بزرگ و محبوب بازار مانند «چیلیز» نیز اساسا برای شرکت در رودادهای ورزشی توسط هواداران تیم های مختلف ساخته شده اند.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha