۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
مسدودسازی حساب کاربری فرزند سخنگوی کاخ کرملین در صرافی بایننس
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

مسدودسازی حساب کاربری فرزند سخنگوی کاخ کرملین در صرافی بایننس

با ادامه تشدید تحریم های اقتصادی روسیه، صرافی بایننس از مسدود کردن حساب کاربری فرزند دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در این صرافی خبر داد.

به گزارش بازار، با ادامه تشدید تحریم های اقتصادی روسیه، صرافی بایننس از مسدود کردن حساب کاربری فرزند دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در این صرافی خبر داد.

بر اساس این گزارش، بایننس که طی روزهای گذشته تمامی حساب های مربوط به افراد مرتبط به دولت روسیه را مسدود کرده، در تازه ترین اقدام خود، حساب کاربری «الیزاوتا پسکووا» را به دلیل تحریم های اعمال شده علیه روسیه مسدود کرد.

بایننس پیشتر نیز نسبت به مسدود سازی حساب کاربری نوه سرگوی لاورو، وزیر خارجه روسیه و بسیاری از منسوبین سران دولت روسیه اقدام نموده است.

همچنین باینننس به تازگی از انتصاب «چاگری پویراز» به عنوان رئیس بخش تحریم های این صرافی خبر داده تا از این طریق بتواند هم راستا با تحریم های اعمال شده بین المللی علیه کشورهای تحت تحریم گام بردارد.

بایننس چندی پیش نیز حساب کاربران ایرانی را با استناد به تحریم های وضع شده از سوی وزارت خرانه داری آمریکا مسدود کرد.

گفته می شود مسدود سازی حساب کاربری پسوکووا نخستین اقدام پویراز از زمان انتصاب خود در این سمت بوده است. پسکووا پیشتر در تاریخ ۱۱ مارس از سوی وزارت خزانه داری آمریکا به فهرست افراد تحت تحریم های واشنگتن علیه روسیه اضافه شده بود.

علیرغم استقبال گسترده دولت های غربی از این اقدام بایننس، تحلیلگران بازار کریپتو معتقدند ردیابی، شناسایی و مسدود سازی حساب های کاربری در بایننس بر خلاف ماهیت لزوم ناشناخته بودن و حفظ محرمانگی تراکنش ها و صاحبان حساب های رمزارزی بوده و نقض ویژگی های مربوط به وب ۳ محسوب می شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha