۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
مشکل سامانه مراکز معاینه فنی برطرف شد

مشکل سامانه مراکز معاینه فنی برطرف شد

قطع شدن سامانه معاینه فنی، منجر به ایجاد صف‌های طولانی در مراکز شد.

به گزارش بازار، مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی تهران درخصوص علت قطع شدن سامانه یکپارچه مراکز معاینه فنی کشور «سیمفا» گفت: مشکل فنی در سامانه مرکزی بوجود آمده بود و مراکز معاینه فنی تهران دخل و تصرفی بر آن نداشتند که با پیگیری های صورت گرفته از مدیریت سامانه در وزارت کشور، ‌این مشکل رفع شد.

وی در ادامه به ازدحام و صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی تهران را ناشی از قطع سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران «سیمفا» اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد شلوغی و شکل گیری صف های طولانی مقابل مراکز معاینه فنی تهران هستیم که با قطع شدن سامانه یکپارچه معاینه فنی، ازدحام مضاعف شده بود.

گویا همچنین از متقاضیان گواهی معاینه فنی درخواست کرد: برای پیشگیری از شلوغی و صف تنها بر اساس ماه تولید خودرویشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. برای مثال خودرویی که تولید مهر ماه سال ۹۷ است باید در مهرماه سال ۱۴۰۱ برای اخذ معاینه فنی مراجعه کند.

گفتنی است: بر اساس قانون هوای پاک خودروهایی که چهار سال از تولیدشان می گذرد مشمول اخذ معاینه فنی می شوند و امسال خودروهای تولید سال ۱۳۹۷ و قبل از آن باید بر اساس ماه تولیدشان به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۴۸٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha