۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
۲۳ پرونده در خصوص قاچاق لوازم یدکی خودرو در ایلام تشکیل شد
رئیس سازمان صمت ایلام:

۲۳ پرونده در خصوص قاچاق لوازم یدکی خودرو در ایلام تشکیل شد

ایلام- رئیس سازمان صمت ایلام با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو در استان، گفت: ۲۳ پرونده در خصوص قاچاق لوازم یدکی خودرو تشکیل شده است.

رضا محمدرحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مبارزه با کالای لوازم یدکی قاچاق و تقلبی به عنوان یکی از برنامه های محوری مبارزه با کالای قاچاق در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت صمت اعلام شده است.

وی افزود: در این خصوص پنج گروه کالا در نظرگرفته شده که گروه اول بحث لوازم یدکی خودرو است، در همین بحث لوازم یدکی سه کالای باطری، کمک فنر و اخیرا لاستیک مورد نظر است.

محمدرحیمی ادامه داد: شروع این طرح از ۱۴ فروردین بوده و قرار است سامانه های وزارت صمت و استاندارد به هم لینک شوند و مردم و مصرف کنندگان از طریق اپیلیکیشن سامانه جامع تجارت امکان رصد کالای اصلی را داشته باشند.

وی ادامه داد: از ۱۵ مردادماه نیز ۱۶ قلم کالای دیگر به این طرح افزوده خواهد شد و به عنوان یک برنامه عملیاتی تمامی لوازم خودرو در این طرح اعم از وارداتی و تولید داخل تحت اشراف و رصد دستگاه های بازرسی و نظارتی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صمت ایلام بیان کرد: در استان ایلام نیز تیم های بازرسی فعال شده و تاکنون نیز ۲۳ پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha