۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
کهگیلویه و بویراحمد یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی دارد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داریم که می تواند در فراهم کردن زیرساخت های اشتغال تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی احمد زاده بعدازظهر شنبه در حاشیه ملاقات مردمی در محل استانداری در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در راستای تولید و اشتغال در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبار باید با مطالعات طرح‌های تولیدی و درآمدزایی و فعالیت‌های سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال و توسعه طرح‌های اقتصادی استان هزینه شود، گفت: مشکلاتی در زمینه‌های اشتغال، طرح‌های تولیدی، تسهیلات و مشکلات اولیه روستایی، کمک‌های بلاعوض و طرح‌های گردشگری در دیدار مردمی امروز مطرح شد.

استاندار افزود: تسهیل فرآیند کار و تکریم ارباب رجوع وظیفه همگانی است و شنیدن مشکلات کاری و دغدغه‌های مردم به ویژه کسانی که با سیستم بانکی، بخش صنعت، کشاورزی و خدمات کار دارند مورد توجه است.

وی تصریح کرد: در خصوص مشکلات عمومی با هماهنگی مسئولین دستگاه‌های مربوطه استانی، شهرستانی و فرمانداری شهرستان‌ها دستورات لازم برای اقدام و رسیدگی به درخواست‌ها، نیازها و رفع مشکلات صادر می‌شود.

استاندار تاکید کرد: امور مردم در همه بخش‌ها مهم است و باید بر اساس اولویت به آنها توجه و پرداخته شود.

وی افزود: ما از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای به سرانجام رساندن خواسته‌های مردم در بخش تولیدی و ایجاد اشتغال استفاده می‌کنیم و عمده مشکلات تولید کنندگان و واحدهای تولیدی مربوط به بانک‌های عامل است که پیگیری‌های لازم باید در این راستا انجام شود.

استاندار اظهار داشت: متقاضیان در بخش‌های مختلف اشتغالزایی و تولیدی نظیر گردشگری، باشگاه‌های ورزشی، حوزه کشاورزی و باغی، دام و طیور و سایر فعالیت‌های درآمدزا با ارائه طرح‌های خود با کسب مجوز، تسهیلات دریافت کنند.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha