۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
۵ هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی در روستاهای مازندران اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران:

۵ هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی در روستاهای مازندران اجرا شد

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران گفت: تاکنون پنج هزار و ۸۰۰ طرح خرد اقتصادی در ۳۶۰ روستای استان اجرا شده است.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال قبل همزمان با شب عید توزیع بسته های معیشتی و بخاری بین نیازمندان در استان توزیع شد، افزود: امروز در قالب تفاهمنامه بین سازمان زندان ها و ستاد اجرایی حضرت امام جمعی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مالی آزاد می شوند.

وی با بیان اینکه پنج میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم مالی اختصاص داده شده است، افزود: در استان مازندران ۱۳ زندانی نیازمند آزاد می شوند و ۳۶۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی از برپایی رزمایش همدلی و احساس و توزیع شش هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی خبر داد و گفت: ستاد اجرایی از طریق بنیاد برکت، احسان، گروه اقتصادی تدبیر و غیره خدمات اقتصادی و اجتماعی خود را عرضه می کند.

هادیان با اشاره به طرح های اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی در استان اظهار داشت: ۲۰ طرح بنگاه محور با مشارکت فعالان اقتصادی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، اشتغال زایی در قالب طرح سحاب و اجتماع محور را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: تاکنون پنج هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی در ۳۶۰ روستای استان اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر با اجرای طرح های بنیاد طرح در استان تسهیلات دریافت کردند و در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح های اجتماعی و بنگاه محور در استان هزینه و سرمایه گذاری شده است.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha