۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
 ۴۷ درصد کارگران چهار محال و بختیاری در بخش صنعت بیمه هستند
رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

۴۷ درصد کارگران چهار محال و بختیاری در بخش صنعت بیمه هستند

شهرکرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بخش صنعت در بخش اشتغال‌زایی گفت: ۴۷ درصد کارگران بیمه‌شده این استان از کارگران زیرمجموعه بخش صنعت هستند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی تاکید کرد: از ۹۸ هزار کارگر بیمه‌شده استان ۴۷ درصد در حوزه صنعت، ۴۰ درصد در قسمت خدمات عمومی و ۱۳ درصد در بخش کشاورزی است.

وی افزود: هم‌اکنون ۹۶۶ واحد صنعتی فعال در استان فعالیت دارد و دو هزار طرح جدید در حال اجراست.

رستمی به بهره‌برداری از طرح توسعه فولاد سفیددشت تا شهریورماه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: طرح پارک پتروشیمیایی بروجن در مرحله واگذاری زمین است و طرح پارک اوره استان در مرحله مکان‌یابی زمین قرار دارد.

وی یادآور شد: اجرای طرح پتروشیمی پلی‌استایلن با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال به‌زودی در شهرستان شهرکرد آغاز می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال گذشته ۳۸ واحد تولیدی راکد در استان راه‌اندازی شد و در سال‌جاری هم ۳۸ واحد راکد صنعتی دیگر راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: بزرگ‌ترین واحد فولادی استان با ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی تا پایان سال‌جاری در شهرکرد بهره‌برداری و فاز دوم آن در سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha