۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
اقدامات خوبی برای بهبود شرایط اقتصادی در حال اجراست
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

اقدامات خوبی برای بهبود شرایط اقتصادی در حال اجراست

فاطمی‌ امین، وزیر صمت تأکید کرد: دولت سیزدهم، دولتی مردمی است و این دولت بین مردم و مسئول تفکیک قائل نمی‌شود و حل مشکلات اقتصادی در اولویت کاری آن قرار دارد.

به گزارش بازار، سیدرضا فاطمی‌ امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، گفت: یک بار در سال ۱۳۷۴ و بار دیگر در سال ۱۳۹۰ تورم بالا در کشور اتفاق افتاده بود، اما چالش کنونی ما این است که از سال ۱۳۹۷ یعنی پنج سال پیش تاکنون تورم بالا بوده و تداوم این تورم فشار مضاعفی را به مردم وارد کرده است.

وی تصریح کرد: برای کنترل و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و اقدامات خوبی در مجموعه دولت در حال انجام است.

فاطمی امین با اشاره به اینکه مسئله فلسطین موضوع نخست دنیای اسلام است، ادامه داد: رژیم غاصب صیهونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بیشترین قدرت رسانه، فناوری، نظامی، سیاسی و... را در اختیار دارد، اما همین رژیم نامشروع در مقابل مردم فلسطین که با دست‌خالی می‌جنگند، شکست می‌خورد و این نشان می‌دهد که اراده مردم چه اندازه می‌تواند مؤثر باشد.

وزیر صمت همچنین تصریح کرد: امیدواریم که همه شاهد زوال قدرت‌های پوشالی و نامشروع در جهان باشیم.

وی در خصوص حضور مسئولین دوشادوش مردم در راهپیمایی‌ها و دیگر صحنه‌ها، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و این دولت بین مردم و مسئول تفکیک قائل نمی‌شود، درواقع تکلیف مسئولیان در این دولت بیشتر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها در خلال این راهپیمایی نیز بیان کرد: مردم مسائل مختلفی را در حوزه‌های گوناگون ازجمله معیشتی، بازار، خودرو و ... بیان کردند که رسیدگی به آن‌ها در اولویت کاری دولت قرار دارد.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داریوش IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      شتر درخواب بیندپنبه دانه... خسته نشدید اینقدر وعده الکی دادین به مردم اینقدرحرف زدین