۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
حمایت مالی از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در پارس جنوبی
مدیر عامل مجتمع گازی خبر داد:

حمایت مالی از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در پارس جنوبی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از حمایت مالی از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان مجموعه پارس جنوبی خبر داد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی با تولید ۷۵ درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و کارکنان این مجموعه با جان و دل برای تولید بیشتر و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: اکنون روزانه بالغ بر ۷۰۵ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

وی افزود: توجه به نیروهای بومی و متخصص از اولویت‌های مجتمع گازی است و امیدواریم با پیاده‌سازی ایده‌ها و اقدامات نو در سطح پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، شاهد رشد و اعتلای گاز کشور باشیم.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت این مجموعه‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار از جمله برنامه‌های تیم مدیریتی است و امیدوارم نتایج ملموسی در بر داشته باشد.

باهوش یادآور شد: تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت مالی می‌شوند و شک‌ندارم‌ با این نیروهای جوان و متخصص، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی تصریح کرد: تقویت نیروهای قراداد مستقیم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های این نیروها نیز مورد توجه قرار دارد و اقدامات اولیه را در این راستا انجام داده‌ایم.

کد خبر: ۱۴۷٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha