۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۷۲۴ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای ایلام هزینه شد
مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام:

۷۲۴ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای ایلام هزینه شد

ایلام - مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۲۴ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای ایلام هزینه شده است، گفت: این هزینه برای اجرای طرح هادی در روستاها هزینه شده است.

حبیب الله محبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تاکنون در ۴۰۰ روستای استان ایلام طرح هادی اجرایی شده که باعث تحول و توسعه زیرساخت های بخش مهمی از روستاهای استان شده است.

وی افزود: سال گذشته ۷۲۴ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای ایلام هزینه شده که این هزینه در قالب طرح های در ۱۶۵ روستا اجرایی شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های بنیاد مسکن در استان ایلام نوسازی و بهسازی منازل روستایی است که تاکنون ۲۱ هزار و ۴۴۷ فقره تسهیلات مقاوم سازی به متقاضیان ساخت واحد مسکونی در روستاها پرداخت شده است.

محبی افزود: سال گذشته ۴۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در همین زمینه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های روستا و افزایش خدمات و امکانات برای جلوگیری از مهاجرت مردم در روستاهای استان ضروری است، گفت: اجرای طرح هادی روستاهای استان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، ساخت واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن استان طی سال های گذشته بوده است.

کد خبر: ۱۴٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha