۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدکننده داخلی است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدکننده داخلی است

بوشهر- زبیدی معاون گمرک ایران گفت: اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدکننده داخلی است.

فریده زبیدی در حاشیه آیین معارفه مدیرکل جدید گمرکات استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، همه موظف هستیم به شکل مطلوب و عملی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

وی افزود: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری یک ضرورت است و گمرک جمهوری اسلامی ایران در این مسیر از تمام توان و ظرفیت خود بهره می‌برد و هیچ کوتاهی نخواهیم داشت.

معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات به منظور استفاده بهینه مردم و کنترل قیمت‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و بحمدالله به اهداف مورد نظر برسیم.

زبیدی تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بیش از ۹۰ درصد کالاهای اساسی از گمرکات ترخیص و ۱۰ درصد باقیمانده نیز با صدور کد رهگیری از بانک‌های عامل ترخیص خواهند شد.

معاون گمرک ایران از تصویب اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این قانون که جدیدا تصویب شده در راستای حمایت از تولید است و امیدواریم با اجرای دقیق این قانون به نتایج مورد نظر برسیم.

در این آیین با تقدیر از زحمات بهروز قره‌بیگی مدیر کل سابق گمرک استان، علی سلیمانی به عنوان ناظر گمرکات و مدیر کل گمرک استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha