۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
رشد ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد؛

رشد ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد

ساری- مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به تهیه طرح جامع بندری گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر ۳۰۰ درصد رشد یافته است.

به گزارش بازار به نقل از بنادر و دریانوردی امیرآباد، محمدعلی اصل سعیدی پور در دیدار با امام جمعه ساری به رشد ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال گذشته اشاره کرد و از تدوین طرح جامع بندری بندرامیرآباد با همراهی سازمان بنادرودریانوردی در آینده نزدیک خبر داد.

سعیدی پور تأمین تجهیزات مدرن و راهبردی را یکی از اهداف مهم بندرامیرآباد در سال جاری عنوان و اعلام کرد با انعقاد قرارداد واردات ۲ میلیون تنی گندم از طریق بندرامیرآباد، به زودی شاهد روق بیش از پیش تخلیه و بارگیری کالا و متعاقب آن کسب و کار منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایجاد ترافیک دریایی برای سرمایه گذاری، برای بندرامیرآباد به عنوان یک مرکز خدماتی لجستیکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت، سرمایه گذارانی باید در بندر استقرار یابند که باعث افزایش ترافیک دریایی شوند زیرا غیر از این باشد چالش های جدی برای بندر به بار خواهد آورد.

سعیدی پور در پایان به بازدید رئیس جمهور از بندرامیرآباد نیز اشاره و ترغیب صاحبان کالا برای افزایش فعالیت اقتصادی در این بندر، ادامه روند توسعه ای و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی برای مرتفع شدن مشکلات بندر را از توصیه های اکید دکتر رییسی عنوان کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha