۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
پایانه های صادراتی مازندران تکمیل شوند
استاندار مازندران:

پایانه های صادراتی مازندران تکمیل شوند

ساری - استاندار مازندران گفت: در راستای جهش تولید برای تحقق شعار سال جاری باید پایانه های صادراتی شیلاتی و گل و گیاه در استان تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان در استانداری با تاکید بر تهیه برنامه عملیاتی برای تحقق شعار سال جاری در استان اظهار داشت: باید این برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی تهیه و تدوین شود.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا برنامه مدون برای رونق و جهش تولید در استان عملیاتی کنند و افزود: تدوین این برنامه ها با مشارکت بخش خصوصی از اولویت های سال جاری دستگاه های اجرایی به شمار می رود.

وی بر لزوم تکمیل و اجرای پروژه های بزرگ در بخش کشاورزی و گردشگری برای تحقق شعار جهش تولید تاکید کرد و گفت: پایانه های صادراتی شیلات و گل و گیاه تا پایان سال جاری باید تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

حسین زادگان با اشاره به برپایی رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: در راستای این رزمایش سه سبد کالا به ارزش ۹۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

آیت اله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری نیز خواستار توسعه مشارکت های خیرخوانه برای انجام فعالیت های مومنانه در ماه مبارک رمضان شد و گفت: همان گونه که شادی را به اشتراک می گذاریم باید خود را در غم و اندوه دیگر شریک بدانیم.

وی با اشاره شعار محوری سال جاری ادامه داد: مبارزه با فساد، توجه به نیروهای جوان و متخصص ازلازمه های تحقق شعار سال جاری است.

کد خبر: ۱۴٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha