۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
افزایش ۳۰ درصدی بکارگماری کارجویان توسط کاریابی های استان زنجان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی بکارگماری کارجویان توسط کاریابی های استان زنجان

زنجان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بکارگماری کارجویان توسط کاریابی های استان زنجان ۳۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمدرضا یوسفی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل و رفاه اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه کاریابی های داخلی و خارجی استان در سال ۹۸ با افزایش بهره وری و اشتغال کارجویان در داخل و خارج از کشور عملکرد خوبی داشته اند، گفت: کاریابی های استان با ارائه مشاوره های تخصصی اشتغال به کارفرمایان و کارجویان و معرفی بیکاران برای فرصتهای شغلی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری استان ایفا می کنند.

وی با اشاره به آمار بکارگماری دو هزار و ۸۰ نفری بیکاران در سال ۹۸ در استان گفت: نسبت به سال ۹۷ افزایش ۳۰درصدی در حوزه بکارگماری کارجویان در کاریابی های داخلی شاهد بودیم که حاکی از فعال بودن کاریابی های استان است.

یوسفی بیان کرد: در حوزه اعزام نیروی کار به سایر کشورها و حمایت از آنها در خارج از کشور کاریابی بین المللی رستم خانی زنجان با اعزام ۲۲ نفر نیروی کار ماهر و نیمه ماهر به عراق و ترکیه عملکرد بسیار مناسبی داشته است و با برنامه ریزی و هدفگذاری های انجام شده کاریابی های بین المللی استان با شناسایی بازارهای هدف و تسهیل اعزام نیروی کار ایرانی نقش مهمی در افزایش بکارگماری کارجویان در فرصتهای شغلی خارج از کشور ایفا خواهند کرد.

کد خبر: ۱۴٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha