۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
کارخانه ایرانی تجهیزات دومین پل قوسی خاورمیانه را روی سدگلورد می سازد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

کارخانه ایرانی تجهیزات دومین پل قوسی خاورمیانه را روی سدگلورد می سازد

نکا- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به اینکه دومین پل قوسی خاورمیانه برای راه دسترسی 60 روستای حاشیه سد گلورد احداث می شود، گفت:این پل در کارخانه داخلی درحال ساخت است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توانمندی های داخلی و بومی سازی تجهیزات اظهار داشت: تجهیزات دومین پل قوسی خاورمیانه که قرار است روی سد گلورد که راه ارتباطی 60 روستای منطقه است، احداث شود، در داخل کشور و کارخانه ماشین سازی اراک در دست ساخت است.

وی افزود: این پل که بر روی سد گلورد احداث می شود علاوه بر راه ارتباطی مردم روستاهای هزارجریب سبب ایجاد بستر مناسب برای گردشگری خواهد شد و ظرفیت آبگیری سد را ارتقاء می دهد.

وی با اشاره به گازرسانی به روستای کوهستانی هزارجریب بهشهر گفت: این طرح بدو وقفه در دست اجرا است و در بازدید سرپرست شرکت گاز از پروژه خط تغذیه پیته نو برای رفع موانع فراروی تصمیم گیری شد.

شریعتی تقویت زیرساخت های مناطق کوهستانی و روستای هزار جریب را الزامی دانست و با بیان اینکه باید برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال درشرق استان برنامه ریزی شود، سرمایه گذاری را دغدغه اصلی بیان کرد و گفت: برخی ادارات سبب فرار سرمایه گذار می شوند در حالی که باید از آنان حمایت شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha