۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ادامه افزایش قیمت تاریخی کایبر نتورک| تشکیل الگوی فنجان و دسته صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه افزایش قیمت تاریخی کایبر نتورک| تشکیل الگوی فنجان و دسته صعودی

قیمت رمز ارز کایبر نتورک در شرایطی صعودی شده که به نظر می رسد روند افزایش قیمت همچنان برای این ارز ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، با تمرکز سرمایه گذاران بر روی رشد شبکه کایبر، قیمت توکن رمز ارزی «کایبر نتورک» امروز تا نزدیک به بالاترین حد خود (ATH) جهش کرد. توکن KNC طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته که آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار با عملکرد مناسب تبدیل کرده است. هر توکن کایبر در حال حاضر با قیمت ۵.۵۷ دلار معامله می شود که حدود ۴۱۲ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این ارز در ژوئن ۲۰۲۱ است.

شبکه کایبر یک بلاکچین پیشرو در صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) محسوب شده و هدف آن، ارائه نقدینگی در چندین بلاکچین مانند سولانا، آوالانچ، اتریوم و خود کایبر نتورک است. KNC به عنوان توکن اصلی این بلاکچین، طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی داشته است.

قیمت توکن کایبر همچنان در حال افزایش بوده که دلیل آن، تمرکز سرمایه گذاران روی موضوع ادغام اخیر این بلاکچین با بلاکچین بیت تورنت است. در نتیجه این همکاری، پلتفرم مبادلاتی KyberSwap اعلام کرد که به سرمایه گذاران خود، بیش از ۱ میلیون دلار پاداش خواهد داد. این یکی از دلایل افزایش قیمت توکن KNC اعلام شده است.

پیش بینی قیمت توکن کایبر نتورک
قیمت توکن KNC طی چند ماه گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. روز دوشنبه، این ارز توانست از سطح مقاومت مهم ۴.۳۳۷۹ دلار عبور کند که نزدیک به سطح قیمت در آوریل ۲۰۲۱ بود. علاوه بر این، اکنون به بالاترین حد خود یعنی ۶.۰۵ دلار نزدیک شده است.

در نتیجه، این ارز هم اکنون بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه (EMA) معامله می شود. علاوه بر این، چیزی شبیه یک الگوی فنجان و دسته را تشکیل داده که در صورت تایید، علامت صعودی شدن بازار است.

ادامه افزایش قیمت تاریخی کایبر نتورک| تشکیل الگوی فنجان و دسته صعودی


بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت Kyber همچنان در حال افزایش باشد؛ چراکه گاوها به بالاترین سطح تاریخ قیمت کایبر را هدف قرار داده اند. حرکت بالاتر از این سطح نشان دهنده وجود خریداران بیشتر در بازار خواهد بود. برعکس، افت زیر ۴.۳۳ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha