۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
توزیع گوشت تنظیم بازار با نرخ مصوب در اصفهان
سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان مطرح کرد؛

توزیع گوشت تنظیم بازار با نرخ مصوب در اصفهان

اصفهان -ایراندوست؛ سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان گفت: توزیع گوشت تنظیم بازار با نرخ مصوب در اصفهان تا پایان رمضان ادامه دارد و با توجه به خرید دام‌های حمایتی روستایی نگرانی از نظر تامین گوشت نداریم.

حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه گوشت منجمد گوساله و گوسفند هم به اندازه کافی در استان وجود دارد، از ابتدای ماه مبارک رمضان، توزیع گوشت گوساله و گوسفند منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار در استان اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۶ هزار کیلوگرم گوشت منجمد شامل ۶۰ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد و ۱۹۷ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد توزیع شده است، ابراز کرد: نرخ مصوب برای این کالا، ۸۵ هزار تومان به شکل میانگین برای گوشت گوسفندی و ۹۵ هزار تومان برای گوشت گوساله بوده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با بیان اینکه توزیع گوشت تنظیم بازار با نرخ مصوب در اصفهان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، بیان کرد: این گوشتها از نظر تاریخ مصرف، وزن قطعات و کیفیت استاندارد است و با توجه به خرید دام‌های حمایتی روستایی با توجه به میزان کشتار نگرانی از نظر تامین گوشت در استان نداریم.

وی تاکید کرد: همچنین شکر خانوار، شکر صنف و صنعت و برنج به مقدار قابل توجهی به مصرف کنندگان ارائه شده است که شکر خانوار برای شهر اصفهان با قیمت ۱۴ هزار تومان و در مراکز دیگر استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

ایراندوست تاکید کرد: از نظر مرغ گرم و منجمد در بازار با فراوانی مواجه هستیم و سایر اقلام ضروری مانند برنج نیز به میزان مناسب و در دسته های مختلف هندی، پاکستانی، تایلندی در بازار با قیمت مصوب موجود است.

وی اضافه کرد: برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰، مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان اصفهان در بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha