۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
بنیاد برکت ۷۴۱ میلیارد تومان در مازندران سرمایه گذاری کرده است
مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام مازندران درگفتگو با بازار؛

بنیاد برکت ۷۴۱ میلیارد تومان در مازندران سرمایه گذاری کرده است

ساری-هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران گفت: بنیاد برکت در زمینه های مختلف از جمله توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی ۷۴۱ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کرده است.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای چهار هزار و ۸۸۱ طرح با سرمایه گذاری هفت هزار و۴۱۶ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت در استان اظهار داشت: این طرح ها در حوزه توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی و خدمات بیمه ای انجام شده است.

وی سه هزار و ۹۲۷ طرح توانمندسازی اقتصادی، ۹۵۳ طرح امور زیربنایی و فرهنگی و یک طرح خدمات بیمه ای را از جمله پروژه ها ذکر کرد وگفت: شش هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال برای طرح توانمندسازی اقتصادی صرف شده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی ساخت ۶۴۶ واحد مسکن محرومان را با اعتبار ۳۳ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال در دست اجرا دارد که از این تعداد ۴۹۳ واحد با مشارکت کمیته امداد و ۱۵۳ واحد با مشارکت بنیاد مسکن مربوط به خانوارهای دارای دو معلول است.

هادیان با اشاره به طرح خدمات بیمه ای افزود: چهار هزار و ۱۷ ایتام تحت پوشش خدمات بیمه ای با عنوان طرح برکت مهدوی و ۶۰۰ نفر تحت پوشش خدمات مستمری هستند وعلاوه براین مقرر شد تمامیمنازل روستایی استان با همکاری استانداری مقابل حوادث بیمه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران یادآور شد: کل سرمایه گذاری انجام شده و در دست اقدام بنیاد برکت در استان مازندران بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      بنیاد برکت یه نگاهی ب سهامداران بد بختش در بورس بندازد همه سهامدارانش رو بیچاره کرده واقعإ خجالت نمی کشید