۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
نشست مشترک سازمان بنادر و نیروی دریایی ارتش
صبح امروز صورت گرفت؛

نشست مشترک سازمان بنادر و نیروی دریایی ارتش

در نشست مشترک سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری دو طرف در خصوص سوانح دریایی و ارتقاء ایمنی دریانوردی تاکید شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک بررسی زمینه های همکاری این سازمان و نیروی دریایی در خصوص بررسی سوانح دریایی برگزار شد و در مورد استفاده از تخصص و تجارب دو طرف و تبادل اطلاعات مربوط به سوانح دریایی، گفت و گوهای تخصصی صورت گرفت.

همچنین در این نشست دو طرف بر ضرورت همکاری و تبادل نظر در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت ها برای ارتقای ایمنی دریانوردی تاکید کردند.

از جمله مسائل مطرح شده در این نشست مشترک، همکاری در رسیدگی به سوانح دریایی اتفاق افتاده در شناورهای نظامی، همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خصوص سوانح دریایی شناورهای نظامی و تجاری و نیز برگزاری جلسات منظم در رابطه با موضوع مورد بحث بود.

علاوه بر این راهکارهای همکاری طرفین به طور مشخص تعیین‌ و مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برقراری ارتباط نزدیک همکاری خود را در رابطه با سوانح دریایی و ارتقای ایمنی دریانوردی محقق و توسعه بخشند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، این نشست با حضور ناخدا یکم؛ داداش زاده، رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و تدوین آئین‌نامه‌های رزمی نیروی دریایی ارتش و هیات همراه در دفتر اداره کل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha