۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
بخشنامه های خلق الساعه موجب ورشکستگی شماری از فعالان اقتصادی شده است
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی همدان:

بخشنامه های خلق الساعه موجب ورشکستگی شماری از فعالان اقتصادی شده است

همدان - عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی همدان گفت: بخشنامه های خلق الساعه و متعدد و ناهماهنگی در اجزای دولت موجب ورشکستگی شماری از فعالان اقتصادی شده است.

به گزارش بازار، علیرضا زارعی در نشست اعضای اتاق بازرگانی همدان با رئیس اتاق ایران با اشاره به مسائل شهرک های صنعتی خواستار توجه بیش از پیش پارلمان بخش خصوصی کشور به فراهم سازی زیرساخت های لازم در این خصوص شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی همدان افزود: اغلب مشاهده می شود زمین ها را تحت اختیار افرادی قرار می دهند که توانایی لازم برای تاسیس یک فعالیت اقتصادی را ندارد و با هدف های دیگر نسبت به خرید زمین اقدام شده است.

وی با گلایه از برخی سیاست های دولت در حمایت از صنعتگران افزود: بخشنامه های متعدد و ناهماهنگی در اجزای دولت موجب ورشکستگی بسیاری از فعالان اقتصادی شده است.

عضو دیگر هیئت نمایندگان اتاق ایران و همدان هم افزود: امیدواریم فضای حاکم بر اقتصاد کشور متحول شود و در این شرایط سخت دولت و بخش خصوصی همراه و همگام یکدیگر باشند تا از مرحله بحران عبور کنیم.

مسعود توتونچیان افزود: تلاش های اتاق بازرگانی همدان در سالهای اخیر بسیار موثر بوده و اتاق به جایگاه واقعی خود رسیده و امیدواریم این جایگاه را حفظ شود تا همچنان اتاق بازرگانی چتر حمایتی برای فعالان اقتصادی استان باشد.

وی عنوان کرد: شرایط جدیدی در حوزه توسعه فعالیت های تجاری در کشور پدید آمده که فعالان اقتصادی باید نهایت استفاده را از این ظرفیت در جهت رشد فعالیت های تجاری خود به عمل آورند.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha