۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
مزیت های بکارگیری «نمای پیش ساخته» 
 | چگونه مصرف انرژی را در نمای ساختمان ها کاهش دهیم
یک فعال بخش خصوصی در گفتگو با بازار مطرح کرد

مزیت های بکارگیری «نمای پیش ساخته» | چگونه مصرف انرژی را در نمای ساختمان ها کاهش دهیم

مهرابیان فعال بخش خصوصی صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت انرژی را یکی از مزیت های بکارگیری «نمای پیش ساخته» دانست و گفت: با فراگیری در استفاده از این محصول تحولی جدی در صنعت ساخت و ساز شاهد خواهیم بود.

بازار؛ گروه صنعت: ماکان مهرابیان فعال بخش خصوصی در گفتگو با بازار با بیان این که صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت انرژی تنها یکی ازمزیت های بکارگیری " نمای پیش ساخته " محسوب می شود گفت: با فراگیری در استفاده از این محصول تحولی جدی در صنعت ساخت و ساز را شاهد خواهیم بود.

او همچنین اظهار داشت: "شرکت بهینا نما" جزو چند تولید کننده دارای مجوز در کشور است که در حوزه تولید محصولات نمای پیش ساخته متناسب با استانداردهای تعیین شده فعالیت می کند.

مهرابیان با اشاره به این که استفاده از متریال مرغوب و رعایت استاندارد در ساخت و تولید محصولات از اولویت های این شرکت است گفت: متاسفانه در بازار شاهد عرضه تولیدات زیر زمینی با قیمت و کیفیت پایین هستیم که مصرف کنندگان باید برای جلوگیری از خسارت های بعدی در انتخاب محصول و برند دقت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهینا نما، در تشریح ویژگی و مزیت های استفاده از نماهای پیش ساخته در مقایسه با نماهای سنتی اظهار داشت: نماهای پیش ساخته با پایه تولید مواد رزین و پلی استایرن ۶۰ درصد نسبت به دما و صوت عایق هستند و قطعا با برخورداری از این ویژگی در صرفه جویی و جلوگیری از هدف رفت انرژی بسیار اثر گذار است.

او همچنین کاهش مدت زمان اجرا در نصب و صرفه جویی در هزینه های جانبی را از دیگر مزیت های نماهای پیش ساخته عنوان کرد و گفت: این محصولات به لحاظ وزنی بسیار سبک تر و تقریبا یک دهم نماهای سنتی مانند سنگ را دارند و در حوادثی مانند زلزله میزان خسارت را بطور قابل توجهی کاهش می دهند.

مدیر عامل شرکت بهینا نما، تصریح کرد : این نوع نما با طول عمر بالا با هر نوع آب و هوا سازگار است و در حال حاضر نیز محصولات این شرکت علاوه بر استفاده در تمامی شهرهای ایران به کشورهای همسایه و منطقه اوراسیا صادر می شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha