۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
میزبانی مازندران از گردشگران ۹ کشور در رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

میزبانی مازندران از گردشگران ۹ کشور در رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲

ساری- ایزدی، سرپرست میراث فرهنگی مازندران با اشاره به میزبانی استان از رویداد بین المللی ۲۰۲۲ گفت: در این رویداد بین المللی و گردشگری از سفرا و گردشگران ۹ کشور میزبانی می‌کنیم.

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه مازندران میزبان ۹ کشور عضو اکو در رویداد بین المللی گردشگری ساری ۲۰۲۲ است، افزود: برای میزبانی مطلوب این رویداد بین المللی ۱۳ کمیته مختلف تشکیل و برنامه متفاوتی طراحی شده است.

وی ترکیه، ارمنستان، افغانستان، قرقیزستان، ازبکسان و کشورهای آسیای میانه از جمله کشورهایی است که در رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ شرکت می کنند، افزود:در دوره های قبلی هماهنگی برای برپایی مراسم های رویداد ساری ۲۰۲۲ کمرنگ بود واکنون همه دستگاه ها پای کار هستند تا این رویداد برگزار شود.

وی ادامه داد: برنامه های مختلفی از جمله موسیقی، بازدید از مناطق گردشگری، نشست با کشورهای عضو از جمله برنامه های طراحی شده در این رویداد است تا از ظرفیت آن برای توسعه گردشگری بهره گیری شود.

ایزدی معرفی جاذبه ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در استان از دیگر اهداف رویداد ساری ۲۰۲۲ ذکر کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی استان های مختلف در رویداد ساری ۲۰۲۲ به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha