۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
بازنگری طرح هادی ۴ هزار روستای کشور
معاون بنیاد مسکن اعلام کرد

بازنگری طرح هادی ۴ هزار روستای کشور

شاملو، معاون بنیاد مسکن گفت: از حدود ۶۲ هزار روستای کشور، در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال طرح هادی چهار هزار روستای کشور با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها بازنگری می‌شود.

شاملو در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بنیاد مسکن گنبدکاووس اظهار کرد: بازنگری طرح هادی یک مطالبه ملی محسوب می‌شود و در بیشتر روستاهای کشور این خواسته بر اساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت برای انجام ساخت و ساز انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال گذشته بازنگری طرح هادی برای بیش از چهار هزار روستا را آغاز کرده و برای سالجاری هم پیش بینی اجرای آن برای چهار هزار روستای دیگر مورد نظر است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به عبور جمعیت روستایی گلستان از میانگین کشوری، ابراز امیدواری کرد: بنیاد مسکن با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران بتواند بازنگری طرح هادی روستاهای اولویت دار را در دستورکار قرار دهد.

شاملو عمران، آبادانی و بهسازی محیط روستاها را خواسته به‌حق روستاییان دانست و گفت: از حدود ۶۲ هزار روستای کشور، در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده و تلاش می‌کنیم با همراهی مردم و مسوولان استانی و شهرستانی خدمات بیشتری به روستاییان ارائه شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha