۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
۷ پروژه مهم اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد
استاندار زنجان:

۷ پروژه مهم اقتصادی در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان-استاندار زنجان،گفت: طی سالجاری واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است و دهه فجر امسال ۷ پروژه مهم اقتصادی هم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، به توسعه تجارت خارجی استان زنجان اشاره کرد و گفت: تجارت خارجی استان زنجان تا پایان فصل پاییز به ۴۵۱ میلیون دلار رسیده است.

وی اظهار کرد: ایجاد و تکمیل زیر ساخت های گمرگ برای تسهیل  و توسعه تجارت خارجی استان بسیار مهم است.

استاندار زنجان، گفت: برای توسعه تجارت خارجی و صادرات کالا از استان  زنجان باید  برنامه ریزی و زیر ساخت لازم فراهم شود و برای تحقق این امر مهم باید مدیران تلاش کنند.

حقیقی ابراز کرد: طی سالجاری واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است و دهه فجر امسال ۷ پروژه مهم اقتصادی به بهره برداری می رسد که در اقتصاد و اشتغال استان بسیار موثر خواهد بود. 

وی افزود: بیمه اجباری در استان زنجان به ۴ هزار و ۱۸۰ نفر رسیده است که این آمار نشان می دهد اشتغال خوبی در استان فراهم شده است.

استاندار زنجان،به نرخ بیکاری در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: خوشبختانه نرخ بیکاری در استان زنجان به ۷.۲ درصد رسیده است و افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند تنها ۳۵ نفر است که در ۲۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

حقیقی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی این استان هم به بیش از ۵۰.۲ درصد رسیده است و امیدواریم این نرخ بیشتر شود.

کد خبر: ۱٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha