۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
نرخ جمعیت و آمار اشتغال استان همدان واقعی نیست
استاندار همدان:

نرخ جمعیت و آمار اشتغال استان همدان واقعی نیست

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه در راستای کمک به رشد و توسعه استان همدان شاخص‌ها و آمارها باید واقعی‌سازی شوند، اظهار کرد: نرخ جمعیت، آمار اشتغال و دیگر شاخص‌های استان واقعی نیست.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و طرح مباحث و موارد مرتبط با مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در زمینه رشد و توسعه، شاخص‌ها و آمارهای استان باید واقعی‌سازی شوند، اظهار کرد: نرخ جمعیت، آمار اشتغال و دیگر شاخص‌های استان واقعی نبوده و باید در راستای واقعی‌سازی آمار اقدام جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه مسکن به شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین توجه جدی شود، گفت: سهم استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی است که در این راستا برای استان یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین تأمین شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، توجه به زیرساخت‌ها به ویژه آب بسیار مهم است، بیان کرد: انتظارات دولت و توقعات مردم در سایه همراهی و همدلی باید انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه نگاه‌ها در تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی استان همدان باید آینده‌نگر، انسان‌محور و در راستای حفظ کرامت انسانی باشد، اضافه کرد: باید در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت و سازها با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی انجام شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha