۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
افزایش ۱۸ درصدی مشترکان تلفن همراه در استان اردبیل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۸ درصدی مشترکان تلفن همراه در استان اردبیل

اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: تعداد مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار در اواخر سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۸.۳۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز رزمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات اردبیل با اشاره به افزایش پهنای باند تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار در استان گفت: تعداد مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار در اواخر سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، ۱۸.۳۹ درصد رشد داشته است.

وی از افزایش ۱۴۰ هزار و ۱۶۰ مشترک تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار نسبت به اواخر سال ۹۷ خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده تعداد مشترکان همراه اول از ۷۳۳ هزار و ۴۹ مشترک با ضریب نفوذ ۵۶/۸۷ درصد به ۸۷۳ هزار و ۲۰۹  مشترک با ضریب نفوذ ۶۷.۳۳ درصد در اواخر سال ۹۸ رسیده است.

مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات اردبیل با بیان اینکه در سال ۹۸، تمامی ۱۴۹ سایت GSM روستایی به تکنولوژی نسل دوم ارتقا یافت خاطرنشان کرد: ۵۳۶ سایت با تکنولوژی نسل دوم، ۳۲۲ سایت با تکنولوژی نسل سوم و ۲۷۱ سایت با تکنولوژی نسل چهارم شرکت ارتباطات سیار در سطح استان اردبیل فعال است.

وی اظهار کرد: در اواخر سال ۹۷، تعداد کل سایت های شرکت ارتباطات سیار در سطح استان، ۹۲۷ سایت بود که با ارتقا و ایجاد سایت های جدید و تلاش نیروهای متخصص هم اکنون تعداد کل سایت های شرکت ارتباطات سیار در استان به یک هزار و ۱۲۹ سایت رسیده است.

کد خبر: ۱۴٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha