۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تایید تسهیل صدور مجوزها؛ حذف امضاهای طلایی و رونق تولید
عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد

تایید تسهیل صدور مجوزها؛ حذف امضاهای طلایی و رونق تولید

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار شاهد حذف امضاهای طلایی، رونق تولید و افزایش سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

به گزارش بازار، علیرضا سلیمی با اشاره به تایید طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی شورای نگهبان، گفت: با اجرای دقیق این مصوبه مجلس، برخی از نورچشمی‌ها دیگر نمی‌توانند از رانت‌های ویژه استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مجلس را باید در اولویت قرار دهد تا مسیر صدور مجوزهای کسب و کار به ویژه برای جوانان هموار شود، یکی از مشکلات در حوزه کسب و کار بروکراسی پیچیده است که با اجرای این قانون، اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران و موانعی که بر سر آن‌ها وجود دارد، گفت: در این قانون مسائل به نوعی لحاظ شده که موجبات رونق تولید و افزایش سرمایه گذاری فراهم خواهد شد، اجرای خوب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار همچنین باعث سوق نقدینگی از بازارهای غیرمولد به سمت بازارهای مولد می‌شود. اگر قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار دقیق اجرا شود، می‌تواند در مدیریت نقدینگی در کشور باشیم.

سلیمی تصریح کرد: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مصوبه خوبی است و شرط تاثیرگذاری آن، اجرای خوب، با دقت و با سرعت از سوی دولت است.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha