۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
زعفران اردبیل مورد غفلت واقع شده است
فیلم استان‌ها؛

زعفران اردبیل مورد غفلت واقع شده است

اردبیل- پوستی، تولیدکننده زعفران در اردبیل گفت: متاسفانه در استان به برند محلی زعفران اهمیت داده نمی‌شود و تولیدکنندگان این محصول مورد غفلت واقع شده‌اند.

ابراهیم پوستی تولیدکننده زعفران با برند رهلی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برند رهلی اولین برند ثبت شده در منطقه بوده و داری نشان سیب سلامت است.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ثبت برند رهلی با شیوع ویروس کرونا همزمان شد در طول دوسال گذشته نتوانستیم به اهداف خود برسیم.

تولیدکننده زعفران در اردبیل اظهار کرد: هدف ما رسیدن به بالاترین حد از میزان تولید و پخش زعفران در استان اردبیل و البته ارسال به سایر استان هاست.

پوستی ادامه داد: متاسفانه در استان ما زیاد به برند محلی اهمیت داده نمی شود. ما بهترین کیفیت زعفران را با قیمت بسیار پایین عرضه می کنیم اما شهروندان اردبیلی بیشتر زعفران با برندهای دیگر که قیمت بالاتری را هم دارد را خرید می کنند.

وی افزود: متاسفانه در استان اردبیل اتحادیه ای در حمایت از زعفران کاران وجود ندارد و انتظار داریم ارگان های مختلف از ما حمایت کنند.

تولیدکننده زعفران در اردبیل اظهار کرد: مسئولان استانی می توانند از محصولات ما به عنوان هدایا استفاده کنند تا کمک حال ما باشند.

کد خبر: ۱۴۷٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha