۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
لزوم حفظ قیمت ۰.۱۸ دلار برای توکن استلار| قرار گرفتن «استلار لومن» بر سر دو راهی
تحلیل بازار رمزارزها؛

لزوم حفظ قیمت ۰.۱۸ دلار برای توکن استلار| قرار گرفتن «استلار لومن» بر سر دو راهی

ادامه روند صعودی قیمت استلار به حفظ قیمت فعلی آن یعنی ۰.۱۸ دلار بستگی داشته و اگر این سطح از دست برود، می تواند منجر به اصلاح شدید قیمت شود.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت استلار لومن بستگی به قیمت توکن XLM دارد که خط روند فعلی خود را حفظ کند یا خیر. در اوایل ماه، قیمت استلار نتوانست به بالاترین حد خود برسد؛ چراکه گاوها در منطقه ۰.۲۴ دلار توان ادامه حرکت صعودی خود را از دست دادند. اکنون اما قیمت XLM در حال اصلاح بوده و روی ۰.۱۹۷ دلار معامله می شود.

با این وجود، قیمت همچنان به روند صعودی که پس از سقوط مارس ۲۰۲۰ آغاز شد، کم و بیش ادامه می دهد. شکست قیمت زیر این خط روند می‌تواند استلار لومن را در یک روند نزولی عمیق و احتمالا بلند مدت قرار دهد. بنابراین، گاوها باید برای جلوگیری از سقوط قیمت، گام لازم را بردارند.

شبکه بلاکچین استلار در حقیقت، یک راه حل پرداخت برون مرزی است که به افراد فاقد حساب بانکی اجازه می دهد تا آزادانه روی بلاک چین استلار تراکنش های مالی خود را انجام دهند. این پروژه در حال حاضر با قفل کردن مشارکت های استراتژیک کلیدی در این زمینه، چندین رمپ فیات در سراسر جهان را ایجاد کرده است. Stellar همچنین با دولت‌ آرژانتین و شهر کیلیا اوکراین برای ایجاد استیبل کوین‌هایی با پشتوانه ارزهای محلی مربوطه کار می‌کند.

این شبکه همچنین با «مانی گرام» برای کمک به انتقال حواله های برون مرزی همکاری کرده است. این همکاری‌ها پیش‌بینی بلندمدت قیمت استلار را بسیار صعودی می‌کند.

پیش بینی قیمت استلار

لزوم حفظ قیمت ۰.۱۸ دلار برای توکن استلار| قرار گرفتن «استلار لومن» بر سر دو راهی

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن XLM نشان می دهد که حمایت در سطح ۰.۲۵ دلار اکنون به عنوان یک مقاومت عمل می کند. دستاوردهای رالی اخیر بازار نیز در قیمت ۰.۲۴ دلار از دست رفت و قیمت اکنون در محدوده ۰.۱۹۷ دلار معامله می شود.

سطح قیمت فعلی نیز با سطح اصلاحی فیب ۰.۶۱۸ منطبق است. این سطح زمانی شکل می‌گیرد که حداقل‌ قیمت ماه مارس یعنی ۰.۱۶۶ دلار و اوج قیمت آوریل یعنی ۰.۲۴ دلار به یکدیگر متصل شوند.

ارزش استلار نباید به کمتر از ۰.۱۶۶ دلار افت پیدا کند؛ در غیر این صورت ممکن است اوضاع برای پتانسیل عمل گاوها بسیار وخیم شود. از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند، پیش‌بینی قیمت استلار می‌تواند بسیار صعودی باشد. در چنین صعود احتمالی، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به ۰.۲۷ دلار افزایش یابد. این صعود همچنین ۰.۳۳ دلار را به یک پیش بینی معتبر میان مدت برای XLM تبدیل می کند.

کد خبر: ۱۴۶٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha