۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
چرا آموزش کافی شاپ

چرا آموزش کافی شاپ

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب همواره به آموزش دوره‌هایی می‌پردازد که افراد بعد از گذراندن دوره بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد بالایی داشته باشند.

به گزارش بازار، پاسخ این سوال که چرا آموزش کافی شاپ؟ را اکثر شما می‌دانید با تغییر نحوه زندگی و تفریح مردم و اینکه درصد بالایی از اجتماع ما را جوانان تشکیل دادند کافی شاپ جزو شغل‌های پردرآمدی شده که طرفداران زیادی دارد یعنی افراد زایادی علاقه به شروع این کسب و کار دارند به خصوص جوانان ولی همه نیز در این کسب و کار موفق نیستند چرا که نیاز به کسب اطلاعات و دریافت آموزش‌های زیادی است تا بتوانند موفق عمل کنند.

آموزش کافی شاپ در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب همواره به آموزش دوره‌هایی می‌پردازد که افراد بعد از گذراندن دوره بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد بالایی داشته باشند.
این بار نیز با توجه به درخواست بسیاری افراد برای گذراندن دوره آموزش کافی شاپ این دوره را با حضور استادید بسیار حرفه‌ای آغاز کرده
برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگذاری این دوره فوق‌العاده می‌توانید با کارشناسان ما در صفحه اصلی مجتمع فنی تهران در ارتباط باشید و یا با شماره‌ ۶۶۹۳۹۷۷۲ تماس حاصل نمائید

آموزش کافی شاپ در مجتمع برای راه‌اندازی اصولی حرفه‌ای کافی‌ شاپ

به این موضوع اشاره کردیم که مدیریت کافی‌شاپ و یا کار کردن در آن و... از جمله شغل‌ها و کسب‌وکارهایی هستند که امروزه طرفداران زیادی دارد به همین‌خاطر تعداد رقبای سرسخت نیز در این حوزه زیاد است.

امروزه بسیاری از مردم به‌طور مداوم یا غیر مداوم، ساعاتی از روز خود را به دلایل مختلف مانند گذراندن زمان با دوستان، جشن‌تولد، امتحان کردن غذاهای جدید و...در کافی شاپ ها سپری می کنند. اما زمانی که می‌خواهید وارد این کسب و کار شوید باید توجه داشته باشید که هرکدام از افراد میان این همه کافی شاپ موجود در سطح شهر، کدام یک را انتخاب می کنند و کدام کافه برای مشتریان یک کافی شاپ ایده آل به حساب می آید.

البته لازم به ذکر است که شما در هیچ زمینه‌ی کاره‌ای نمی‌توانید رضایت همه مشتریان را به همراه داشته باشید و تمامی خواسته های آن‌ها را برآورده کنید.

اما برای رسیدن به موفقیت در زمینه این کسب‌وکار بهتر است هرآنچه را که از یک کافی شاپ کامل انتظار می رود، برای افراد برآورده سازید، و این مستلزم آن است که مدیریت کافی شاپ شما، یک مدیریت اصولی، حرفه ای و تخصصی باشد. با گذراندن دوره در مجتمع و یادگیری اصولی تکنیک‌ها خواهید دید که کافی شاپ شما میدان رقابت را از سایر رقبا می گیرد.

نکات طلایی که در دوره کافی‌شاپ خواهید آموخت

چرا آموزش کافی شاپ

  1. مدیریت حرفه ای کافی شاپ
  2. انتخاب و انتصاب پرسنل و کارکنان و شرح وظایف آن ها
  3. آشنایی با دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز و نحوه کار با دستگاه ها
  4. نظارت و رسیدگی اصولی به امور مختلف کافی شاپ
  5. تسلط بر اصول طراحی و دیزاین کافی شاپ
  6. آشنایی با سلایق و خواسته های به روز مردم و چگونگی برآورده ساختن آن ها
  7. مدیریت امور مالی کافی شاپ
  8. انتخاب بهترین مکان برای احداث کافی شاپ
  9. رعایت نکات مربوط به بهداشت و سلامت
  10. آشنایی با نکات مربوط به تأسیس کافی شاپ و کسب مجوزهای مربوطه
  11. تهیه و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم
  12. تهیه و سرو انواع قهوه
  13. تهیه و سرو انواع شیک، گلاسه و اسموتی
  14. تهیه و سرو انواع غذاهای مخصوص کافه
  15. تهیه و سرو انواع پیش غذا، دسر، سالاد و کیک

دوره‌های کافی شاپ در حال برگزاری مجتمع فنی تهران

  • مدیریت کافی شاپ
  • مدیریت و راه اندازی کافه و رستوران و اصول تشریفات
  • باریستا
  • دوره تخصصی نوشیدنی های سرد
  • کاست کنترل
  • آشپزی ملل
  • ورکشاپ فست فود
  • ورکشاپ استیک
  • دوره تخصصی فینگرفود
  • کارگاه شکلات دست ساز
  • دوره پخت نان (مقدماتی)
  • و...

چرا دوره کافی شاپ را در مجتمع فنی تهران بگذرانید؟

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب با بهره‌گیری از بهترین اساتید همواره دوذه‌هایی با بالاترین راندمان آموزشی برگذار می‌کند که شما می‌توانید به راحتی از لحاظ آموزش به این مجتمع اعتماد کنید.

دوره آموزش کافی‌شاپ نیز از جمله پرمخاطب ترین دوره هایی است که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می‌شود که همانطور که گفته شد با شرکت در آن می توانید تمامی مهارت های لازم جهت مدیریت و راه اندازی یک کافی شاپ ایده آل را کسب نمایید. از جمله مزایای این دوره می توان به آموزش تخصصی و به روز، آموزش عملی و پروژه محور توسط استاتید ممتاز، اخذ مدرک دو زبانه، آموزش دائمی و همراه و...اشاره کرد که واقعا در محیط کاری کاربردی هستند.

آموزش کافی شاپ همراه با آموزش باریستا شیرین‌تره

چرا آموزش کافی شاپ

یکی از دوره‌های پیشنهادی ما در زمینه بهتر شدن کسب و کار کافی‌شاپ آموزش باریستا است این دوره به صورت تخصصی به آموزش تکنیک های لاته آرت، طراحی روی قهوه، همچنین چاکلت های خاص و دمنوش ها و…. می‌پردازد. با گذراندن این دوره‌ها می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

کلام آخر: امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی برای کسب‌درآمد بالا هستند که شاید پیش زمینه شغلی و یا آموزش‌های خاصی در گذشته ندیده‌اند این دوره‌های آموزش کافی شاپ که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می‌شود پیش‌نازی لازم ندارد و از صفر تا صد کار به شما آموزش داده خواهد شد و به راحتی بعد از گذراندن دوره می‌توانید وارد بازار کار شوید.

کد خبر: ۱۴۶٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha