۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
ایجاد ۳۰ شغل جدید با حمایت بنیاد برکت در شهرستان عسلویه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۳۰ شغل جدید با حمایت بنیاد برکت در شهرستان عسلویه

بوشهر- احمدی کارآفرین شهرستان عسلویه از ایجاد ۳۰ شغل جدید با حمایت بنیاد برکت در شهرستان عسلویه خبر داد.

فاطمه حیدری کارآفرین شهرستان عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حدود ۱۰ سال در کار صنایع دستی و گلیم بافی فعالیت دارم و تخصص‌های لازم را از اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان فرا گرفتم.

وی افزود: در این سال‌ها، به صورت انفرادی کار می‌کردم و درآمد اندکی داشتم که با حمایت بنیاد برکت، تحولی ارزشمند در زمینه شغلی برایم ایجاد شده است.

این بانوی کارآفرین خاطر نشان کرد: شرکت تعاونی صنایع دستی نارنج و ترنج را راه‌اندازی کردیم و با تسهیلات و حمایت بنیاد برکت، حدود ۳۰ شغل جدید ایجاد کردیم و بانوان بومی شهرستان عسلویه و شهر بیدخون مشغول به کار شدند.

وی اضافه کرد: با تسهیلات بنیاد برکت، وسایل مورد نیاز از قبیل نخ و نقشه و دار قالی خریداری کردیم و با جذب بانوان متخصص و هنرمند، کار را رونق داده و ۳۰ شغل جدید ایجاد کردیم.

احمدی یادآور شد: قالی‌بافی و گلیم‌بافی و فرش دستباف از مشاغلی است که جوانان بومی با آموزش‌هایی که دیده‌اند در این مجموعه انجام می‌دهند و محصولات تولیدی را به فروش می‌رسانیم.

وی ابراز داشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر، از اشتغال جوانان حمایت بسیار خوبی داشته و امیدواریم سایر مسئولان نیز کمک کنند تا بتوانیم اشتغال پایدار داشته باشیم و کار خود را گسترش دهیم.

احمدی گفت: جوانان نباید فقط دنبال مشاغل دولتی باشند و با کسب آموزش‌های فنی و دریافت تسهیلات کم‌بهره می‌توانند مشاغل خانگی را گسترش دهند.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha