۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
افزایش قیمت توکن زیلیکا همچنان ادامه دارد| بازار در آستانه ورود به وضعیت صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت توکن زیلیکا همچنان ادامه دارد| بازار در آستانه ورود به وضعیت صعودی

قیمت رمزارز زیلیکا طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته و توکن ZIL با قیمت ۰.۱۳۳۲ دلار معامله می شود که حدود ۳۱ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این هفته آن است.

به گزارش بازار، قیمت توکن رمزارزی زیلیکا طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته است. توکن ZIL با قیمت ۰.۱۳۳۲ دلار معامله می شود که حدود ۳۱ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این هفته آن است.

قیمت زیلیکا همچنین به بالاترین حد خود از ۸ آوریل رسیده است. با این حال، قیمت فعلی همچنان حدود ۴۰ درصد کمتر از بالاترین سطح این ماه است. ارزش بازار زیلیکا در حال حاضر ۱.۸۸ میلیارد دلار است.

زیلیکا از روز یکشبه ۱۰ درصد کاهش قیمت را متحمل شده است. با اینحال، افزایش محبوبیت پروژه های مبتنی بر شبکه بلاکچین زیلیکا همچنان ادامه دارد. قیمت زیلیکا نتوانست حتی دو هفته گذشته و همراه با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال قیمت خود را در بازار بهبود بخشد. تحلیلگران روند قیمت زیلیکا چشم اندازی نزولی را برای این ارز پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت زیلیکا

افزایش قیمت توکن زیلیکا همچنان ادامه دارد| بازار در آستانه ورود به وضعیت صعودی

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت ZIL پس از یافتن حمایت قوی در نقطه ۰.۱۰۳۳ دلار، همچنان به خوبی عمل کرده و اندکی بالاتر از سطح مقاومت مهم ۰.۱۲۸۰ دلار یعنی بالاترین سطح قیمت این ارز دی ۱۴ آوریل در حرکت است. این ارز همچنین طی ساعات گذشته بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کرده که نشانه خوبی برای بازار آن محسوب می شود.

لازم به ذکر است که قیمت همچنان بالاتر از اندیکاتور سوپر ترند قرار دارد که به معنای خوشبینی سرمایه گذاران به بازار Zil است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن همچنان در حال افزایش باشد؛ زیرا گاوها مقاومت کلیدی را در ۰.۱۵ دلار هدف قرار داده اند. البته هرگونه اصلاح قیمت به زیر سطح پشتیبانی ۰.۱۲۰۰ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۶٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha