۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
ترسیم چشم‌انداز تولیدی و توسعه‌ای‌محور شرکت نفت مناطق مرکزی
به‌منظور تأمین پایدار انرژی کشور انجام شد

ترسیم چشم‌انداز تولیدی و توسعه‌ای‌محور شرکت نفت مناطق مرکزی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با اشاره به ضرورت تأمین انرژی کشور و نقشی که این شرکت در این زمینه ایفا می‌کند، از تدوین سیاست کاری و روند فعالیت‌های شرکت به‌صورت «تولیدی و توسعه‌ای» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در نشست مشترک با مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، با اشاره به برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه کشور و نقش ویژه‌ای که این شرکت می‌تواند به‌عهده داشته باشد، گفت: با توجه به نیاز کشور به تأمین پایدار گاز، جایگاه و نقش مهم شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بیشتر نمایان می‌شود و برای رسیدن به این موضوع نیازمند توسعه میدان‌های جدید گازی هستیم که با تلاش همکاران در این باره سیاست‌گذاری و روند رو به جلو، بتوانیم به تعهدها و مسئولیت‌های خود عمل کنیم.

وی درباره همکاری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: نقشه راه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای توسعه میدان‌های جدید گازی، مستلزم تعامل و تبادل اطلاعات با مدیریت اکتشاف است و فعالیت‌های اکتشافی آن مدیریت می‌تواند روند توسعه و بهره‌برداری را سرعت بخشد.

بر اساس این گزارش، مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، در این دیدار ضمن تشریح برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه کشور در رابطه با طرح‌های توسعه‌ای نفت و گاز و رویکرد مدیریت اکتشاف در این زمینه تصریح کرد: در این برنامه به‌صورت مشخص و مدون جایگاه مدیریت اکتشاف از عملیات لرزه‌نگاری تا حفاری در حیطه جغرافیایی کشور به‌منظور تأمین سبد انرژی تعریف شده است.

وی افزود: مدیریت اکتشاف دانش‌محور است و بر همین اساس تلاش دارد از طریق همکاری سازنده با شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، زمینه رشد و شکوفایی صنعت نفت و بهره‌مندی هموطنان از مواهب الهی را فراهم آورد.

کد خبر: ۱۴۶٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha