۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
هنوز زمان تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نهایی نشده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

هنوز زمان تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نهایی نشده است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نهایی شد، گفت: هنوز زمان ثبت نام قطعی و نهایی نشده است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت: تعیین تکلیف جاماندگان تایید ولی هنوز زمان و اینکه از چه طریقی ثبت نام کنند هنوز نهایی نشده است.

وی شمار جاماندگان سهام عدالت را ۲۲ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: از مجموع جاماندگان دهک های حدود ۲۰ میلیون نفر مشخص نیست که باید روشن شود و دو میلیون نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد هستند.

وی درباره تغییر روش مدیریت سهام عدالت نیز گفت: جلسات حقوقی و کارگروهی برای این مسئله تشکیل شد و دولت نیز در این زمینه نظر مثبت دارد و امیدواریم سال جاری سهامداران از بلاتکلیفی خارج شود.

توکلی درباره فروش سهام عدالت تصریح کرد: در حال حاضر ارزش سهام عدالت به ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان رسیده است و این نشان از افزایش قیمت دارد و در حال حاضر نماد برای خرید و فروش بسته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور بر حفظ سهام و جلوگیری از فروش تاکید کرد و گفت: متاسفانه دولت قبل دومرحله پرداخت سود را از اصل سهام کسر کرده بود که این کار غیرقانونی بود و این مسئله سبب شد تا واریز سود برخی افراد با یکدیگر فرق داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۶٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha