۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات و تامین نیازهای اساسی استانها
معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد

تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات و تامین نیازهای اساسی استانها

معاون اول رئیس جمهور در جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری بر توسعه فناوری اطلاعات و تامین نیازهای اساسی این استان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد مخبر عصر امروز (سه شنبه) در این جلسه با اشاره به تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری، بر لزوم افزایش و تخصیص کامل و صددرصدی این اعتبارات در این استان تاکید کرد و گفت: بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از نیازهای اساسی استان‌های سراسر کشور است چراکه امروز بخش گسترده‌ای از کسب و کارها و نیازهای مردم مبتنی بر فناوری اطلاعات و وابسته به اینترنت است.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار چهارمحال و بختیاری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز حضور داشتند، پروژه‌ها و طرح‌های اولویت دار استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه توافقات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و دستگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری بر سر نحوه اجرا، زمانبندی و اعتبارات مورد نیاز عملیاتی شدن طرح‌های اولویت دار برای توسعه و ارتقاء جایگاه استان و جبران کاستی‌ها صورت گرفت.

رئیس جمهور در نوزدهمین سفر استانی، ۱۸ فروردین با مترو وارد کرج در استان البرز شد تا با بررسی میدانی مشکلات و سرکشی از آخرین وضعیت ظرفیت‌های آن، این استان را نیز مانند سایر استان‌های کشور در مسیر توسعه هرچه بیشتر قرار دهد.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha