۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
حرکت ارز دیجیتال دوجلون در کانال نزولی| احتمال اصلاح بیشتر قیمت ELON
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت ارز دیجیتال دوجلون در کانال نزولی| احتمال اصلاح بیشتر قیمت ELON

ارز دیجیتال دوجلون طی ماه های اخیر همواره در روندی نزولی قرار داشته و به نظر نمی رسد چشم اندازی روشنی بتوان برای آن متصور شد.

به گزارش بازار، قیمت ارز «دوجلون مارس» ( Dogelon Mars) اخیراً با کاهش حجم بازار آن در یک روند نزولی قرار داشته است. درحال حاضر، هر توکن این ارز با نام اختصاری ELON در ۰.۰۰۰۰۰۰۷۷ دلار معامله می شود که حدود ۴۴ درصد کمتر از بالاترین سطح خود در این هفته است. اکنون ارزش بازار این ارز به حدود ۱۷۴ میلیون دلار کاهش یافته و آن را به ۱۷۴مین ارز بزرگ در جهان تبدیل کرده است. حداکثر توکن قابل عرضه آن نیز یک کوادریلیون اعلام شده است.

اما در خصوص این ارز باید بدانیم که دوجلون یک توکن بلاکچینی است که در اوج بازار داغ میم کوین هایی مانند شیبا و دوج، یعنی سال گذشته به وجود آمد.

در آن زمان، قیمت این ارز به بالاترین رقم تاریخ خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار رسید و آن را به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل کرد. با این وجود، قیمت این ارز نسبت به بالاترین قیمت خود حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

البته بابت ریزش قیمت توکن ELON باید گفت که این ریزش بازار مطابق با حرکت سایر میم کوین ها است. در واقع، یک نگاه دقیق تر نشان می دهد که بیشتر ارزهایی مانند دوج کوین، Shiba Inu، فلاکی اینو، و بیبی دوج کوین همگی به شدت از بالاترین قیمت خود در سال گذشته کاهش یافته و دچار ریزش شدید شده اند. اما دلیل دیگر رزش شدید قیمت ELON این است که طی هفته های اخیر، هیچ گونه خبر فاندامنتال مثبتی در خصوص آن منتشر نشده است.

پیش بینی قیمت ELON

حرکت ارز دیجیتال دوجلون در کانال نزولی| احتمال اصلاح بیشتر قیمت ELON

قیمت ELON در چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این ارز اکنون در میانه یک کانال نزولی قرار دارد و قیمت آن کمی پایینتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه آن است. این موضوع نشان از این دارد که خرس ها هنوز کنترل بازار ELON را در دست دارند.

بنابراین، چشم انداز دوج لون مارس همچنان نزولی بوده و به سمت پایین کانال یعنی حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۷ دلار در حرکت است. اگر قیمت ELON روند فعلی خود را تغییر داده و به سمت بالای کانال حرکت کند، این نما باطل می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha