۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
۸۵ هزار تن گندم در گیلان ذخیره سازی شده است
استاندار گیلان:

۸۵ هزار تن گندم در گیلان ذخیره سازی شده است

رشت- استاندار گیلان با اشاره به ذخیره سازی ۸۵ هزار تن گندم و ۲۵ هزار تن آرد گفت: نگرانی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداریم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از انبار ذخایر کالاهای استان هدف از این بازدید را بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی همچون شکر، برنج، گندم و موجودی این کالاها عنوان و بیان کرد: هم اکنون میزان ذخایر گندم ۸۵ هزار تن، آرد ۲۵ هزار تن، برنج یک هزار تن و شکر هم ۸۰۰ تن است ضمن آنکه از تهران هم درخواست شده و جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: دستگاه های نظارتی، تعزیرات و فرمانداران با همکاری اتحادیه ها و صنوف مختلف؛ بر نحوه توزیع این کالاها، کیفیت پخت نان و توزیع عادلانه آرد به همه مناطق نظارت مداوم دارند و تکلیف کرده ام پای کار باشند.

استاندار گیلان با یادآوری تأکیدات مداوم خود بر ضرورت افزایش کیفیت نان، به مردم اطمینان‌خاطر داد که مسئولان مربوطه در زمینه تامین کالاهای اساسی و نیز نظارت بر قیمت آنها، با جدیت در میدان عمل هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد که اجازه سوءاستفاده به هیچ سودجویی داده نمی شود و هیچ کس حق دست اندازی به سفره و معیشت مردم را ندارد.

عباسی ضمن قدردانی از بازاریان و کسبه منصف، از مردم خواست خود نیز ناظر بر وضعیت بازار باشند و در صورت مشاهده تخلف در هر بخشی؛ موضوع را به فرمانداری ها، بخشداری ها و نیز دستگاه های نظارتی که راه های ارتباطی با آنها اطلاع رسانی شده، اعلام کنند.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha