۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی از هند
با گسترش ویروس کرونا در هند؛

هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی از هند

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با ۱۹۰ نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان افزود: نظر به گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های شدید در هندوستان ۱۹۰ نفر از هموطنان ایرانی که به منظور گردشگری، تحصیلی و تجارت در هند به سر می‌بردند و با قطع پروازها برای بازگشت به میهن اسلامی دچار مشکل شده بودند با یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز به کشور باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های بسیار سختگیرانه دولت هند، نظیر قطع پروازهای بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف کلیه اتوبوس ها، قطارها و تاکسی‌ها و ... جمع آوری اتباع کشورمان در سرتاسر کشور پهناور هند، علاوه بر لزوم دریافت مجوزهای رسمی دولتی با مشکلات و مشقات زیادی همراه بود که با اهتمام ویژه و شبانه روزی سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و حیدر آباد و نیز سازمان هواپیمایی کشوری، ایران ایر و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی این اقدامات به سرانجام رسید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر اتباع مذکور، مقادیری کمک‌های بهداشتی، درمانی و تجهیزات پزشکی که از سوی ایرانیان مقیم هند به کشورمان اهدا شده بود، با این پرواز راهی تهران شده است.

کد خبر: ۱۴٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha